marcochl 當前離線
進階會員
TOP
ahshing 當前離線
P記UI最爽! Sony 真係怕 goshigoo 發表於 2020-7-7 19:49
回覆 ahshing 都係睇多唔多setting P記 Fuji分得細D 1080p 4K 24 25 48 50 跟住10bit 8bit 唔同bitrate ... ten123456789 發表於 2020-7-7 18:45
NPNT 當前離線
特級會員
如果你set好哂d制,跟本唔洗入menu ahshing 發表於 2020-7-7 22:32
kachanhk 當前離線
回覆 kachanhk 咪出左支28-70 f2 既 一直都有傳話會有支1xmm range f2 仲有70-135 f2 左右既野 反正依 ... marcochl 發表於 2020-7-7 22:07
HenryxHenry 當前離線
中級會員
goshigoo 當前離線
我覺得未必會一大堆1.2 prime,最多出埋 24 , 35 f2 trinity即是指? kachanhk 發表於 2020-7-7 21:41
sl110070 當前離線