m6ii 6千幾對7r4 2萬8, 大家雪亮眼睛評下理
aichun 發表於 2019-10-10 15:27



    佢行街口渴係買枝紅酒飲下

TOP

回復 40 #aichun

我買二手炸。

TOP

回覆  aichun


    點解會咁有錢..好似行街好熱買支可樂飲下咁就手.
wingkps2 發表於 2019-10-10 15:16



    有錢人的快樂往往就是這麼樸實無華且枯燥

TOP

回覆 40# aichun


    帳面就咁睇...係...

TOP

佢行街口渴係買枝紅酒飲下
必思 發表於 2019-10-10 15:29


我買紅牛飲咋

TOP

回復 aichun

我買二手炸。
calvin83 發表於 2019-10-10 15:35


你部全新二手啦

TOP

有錢人的快樂往往就是這麼樸實無華且枯燥
jeremymak 發表於 2019-10-10 15:55


所以你回歸樸實就退出我哋個群組, 但你買器材嘅決心依然熾熱

TOP

回覆  aichun


    帳面就咁睇...係...
wingkps2 發表於 2019-10-10 15:58


帳底你的而且確係部貴機
你一部r4我可以夠錢入晒全套efm lens了,仲有錢剩

TOP

回覆 47# aichun


    我係叫做入左枝200-600

TOP

除淨只夠錢買呢部
aichun 發表於 2019-10-10 14:17



    淨係尾數都夠做

TOP