呢個有睇開 之前成日比MOBILE01 DEL佢POST 話佢廣告
anthony1987 發表於 2018-12-28 14:56


但個女MODEL真的不錯

TOP

佢用支42.5影出來好靚, 我那些就鬼咁爛, 嗚嗚............
jeffryho 發表於 2018-12-28 15:33



    你買咗bad copy

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係.....散景好靚,然後覺得我支sony 85 1.8個散景好醜
killuakam 發表於 2018-12-28 16:03



    FF1.8有淺景深喎

TOP

你買咗bad copy
必思 發表於 2018-12-28 15:34


好明顯是我技術不夠

TOP

係.....散景好靚,然後覺得我支sony 85 1.8個散景好醜
killuakam 發表於 2018-12-28 16:03

主角靚就得,散景唔洗理佢

TOP

回復 46 #mail4kawai

散景係bonus,配合得好更上一層。

via HKEPC Reader for Android

TOP

佢用支42.5影出來好靚, 我那些就鬼咁爛, 嗚嗚............
jeffryho 發表於 2018-12-28 15:33



    因為你買得唔夠多鏡,冇技術送

TOP

再介紹多一個好出名既m43人像攝影師
killuakam 發表於 2018-12-28 13:17



    女女幾正

TOP

回覆 49# aichun


    台妹 正呀 <3

TOP