提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 40# liar_p


    7k 不如3k平買第一代,光圈仲大的,不過支鏡都係同rx100 差幾遠

TOP

回覆 39# tolo2036

Canon 個app 唔resize 係用原圖架 bor
的確有時手機個mon d 色好討好

TOP

回覆  liar_p


    7k 不如3k平買第一代,光圈仲大的,不過支鏡都係同rx100 差幾遠 ...
mokngaihong 發表於 2018-4-4 19:23


咁又真係比RX100 Zoom得遠好多

TOP

回覆  tolo2036

Canon 個app 唔resize 係用原圖架 bor
的確有時手機個mon d 色好討好 ...
marcochl 發表於 2018-4-4 20:01


都唔一定關個MON事, 我試過同一張相作比較
A. 電腦相
1A. dpp轉jpg, 偏黃
1A DPP by tolo2036, 於 Flickr

2A. wifi上傳iphone jpg, 綠色D,
2A Wifi by tolo2036, 於 Flickr

wifi那張接近現場所見, 最記得係因為綠色襯紅底對比大d我至揀來影, decoder唔一樣

TOP

本帖最後由 marcochl 於 2018-4-5 01:42 編輯

回覆 45# tolo2036

係喎你講講下我又走左去試影
5D4 直出RAW同DPP(mac) 出黎真係唔同.....
機身JPG直出

DPP RAW>JPG

計實物今次就DPP近D,但就咁睇又好似機身直出eye catching d

TOP

機內JPEG engine同DPP JPEG engine唔同好正常....

TOP

其實大家個MON都唔同....所以我都打消左買好小小既MON念頭

TOP

其實大家個MON都唔同....所以我都打消左買好小小既MON念頭
wingkps2 發表於 2018-4-5 09:20

係部新手機個mon唔靚咩?

TOP

回覆 49# calvin83

好小係個電話MON仔睇相/,尤其老花幾勁既情況下.

TOP