cainester 當前離線
Neo Returns
進階會員
原帖由 bigmonster 於 2008-11-1 08:44 AM 發表 我放左支Nikon 1755, 支2470又未返貨, 都想平平地入支A16用住先, 用完放
TOP
zutto 當前離線
原帖由 子樂 於 2008-11-1 07:37 發表 搭單問下 想買機 d300 + a16好 定 50d 18-85 kit好 唔識楝
De_N_N_iS 當前離線
攝影,是和自己對話
原帖由 zutto 於 2008-11-1 11:02 發表 A700 16-105 硬係要N/C 我會揀D300 加 24-85/2.8-4
yf_kong 當前離線
初級會員
Come On! 當前離線
原帖由 ahshing 於 2008-10-30 16:26 發表 話俾你知,唔會 當你用左一年既水貨,平極都要2k 新既都係賣2.6k,用左2年仲有保既a16,最多咪2.2k... 爭幾舊水,d人都寧願買支新