提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我朋友入左部80D+鏡,我只係想知再upgrade嘅意義對佢大唔大。。
low 發表於 2016-9-28 18:54



大~ 可以同人講我用緊FF
唔洗出相都知影得靚過揸APSC或者M43啦

TOP

回覆 429# low


    剩係你E兩樣...已好多人着迷.>>>>追求超高速,超低光嘅用家

TOP

sony 友唔好離棄我啊 .
wingkps2 發表於 2016-9-28 18:52

係度呀.

TOP

回覆 430# mail4kawai


    您地唔可以咁對我架.

TOP

計BODY 80D好用過6D啦, 我覺得6D除左粒SENSOR就乜都冇~
7D2機能又比5D3強好多, 單睇Buffer量就冇得比

不 ...
mail4kawai 發表於 2016-9-28 18:50

錯, 6D除左係Canon外就乜都冇~

TOP

回覆  mail4kawai


    您地唔可以咁對我架.
wingkps2 發表於 2016-9-28 18:56


冇聽人講過咩?
玩攝影係孤獨架~~

TOP

sony 友唔好離棄我啊 .
wingkps2 發表於 2016-9-28 18:52



    我仲用緊SOrrY手機架

TOP

計BODY 80D好用過6D啦, 我覺得6D除左粒SENSOR就乜都冇~
7D2機能又比5D3強好多, 單睇Buffer量就冇得比

不 ...
mail4kawai 發表於 2016-9-28 18:50


80D 就係個機能 & 新聲洒,好玩指數好高

7D_ / 5D_ 才較傳統由10D 開始?個機身 才質/按扭佈局等

TOP

唔係放網,佢學緊攝影
low 發表於 2016-9-28 18:55



    你朋友啫,唔係你自己咪得囉

TOP