manman1998 當前離線
特級會員
TOP
usei 當前離線
madebyp90 當前離線
進階會員
回覆 s84292 咁佢係問無反同DSLR分別, 你仲會唔會買A7III/ R5之前啲機, 去做你升級啲機, 體驗差咗仲升嚟 ... t19922006 發表於 2026-3-12 10:23
你都識講係a7R III 我第一部無反係NEX5 ,之後係Sony A7 對比我舊個部D300(應該係07年買)真係 ... s84292 發表於 2026-3-12 10:18
wingkps2 當前離線
JLO 當前離線
kklaw286 當前離線
長老會員
重單反.講黎都晒時間. wingkps2 發表於 2026-3-13 23:33