影相都係情懷,果時我都唔玩R7,D畢值買左2手7Dii 同5Ds

TOP

樓主可以去試機
看看是不是習慣到 AFC EVF / liveview 的用法

EF L 鏡在無反時代 , 只得中階水平

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2026-3-12 22:55 編輯

早期玩EOSM配支22餅,三星配支30餅以經激鋭利
但之後玩 80D配 24餅長佛蘭距其實差唔多
三者都係中低階機鏡,色水一般般

TOP

回覆  s84292

咁佢係問無反同DSLR分別, 你仲會唔會買A7III/ R5之前啲機, 去做你升級啲機, 體驗差咗仲升嚟 ...
t19922006 發表於 2026-3-12 10:23



DSlr已經唔再出新款
市場證明 無反先係市場所需
鏡頭跑分,又係另外一個升級位
機身DR已經超越咗以前DSlr
追質素就升級,唔鍾意貴就繼續用

TOP

你都識講係a7R III

我第一部無反係NEX5 ,之後係Sony A7
對比我舊個部D300(應該係07年買)真係 ...
s84292 發表於 2026-3-12 10:18

A7 已經出道MV
仲未計上面有兩位大佬

中級機價錢冇乜嘢好討論
A9 III/A1 II 發布日期2024
EOS-1D X Mark III 發布日期        2020年1月7日
nikon D6 發布日 2020年
官方都講到明唔再出Dslr

TOP

重單反.講黎都晒時間.

TOP

用緊 R5lI + EF16-35L lll,聽說都有8級防震,所以不想轉 RF

via HKEPC Reader for Android

TOP

重單反.講黎都晒時間.
wingkps2 發表於 2026-3-13 23:33

支持你
已冇興趣再講單反!已走入歷史。

TOP

回覆 38# kklaw286


其實係.懷緬下ok. 好唔好用 係當年.依家叫我用 算了.

TOP

最近見街好多人影相,DSLR都兩三部

TOP