咁你用過未?
calvin83 發表於 2025-6-9 16:20


我放假日子同朋友夾唔到,佢都想試我支328

TOP

回覆 30# Leachaha


    sony display同派畀行家試嗰d肯定係日本tune & qc, 不如搬番日本生產啦, 唔係就會步z180600後塵

TOP

回覆 32# cmhd

原來z180600都有抽獎情況。。。真係好痴線
明明出廠前可以用programe test晒,都要買家為組裝誤差而買單

TOP

回覆 33# Leachaha

做 test 會不會整花左個接口 ?
個 test 是不是可以自動化 ?

相機行業自動化程度低

TOP

回覆 34# usei

呢層要問間廠

我淨係諗到買完真係中獎就去間店換過枝全新

TOP