回覆  calvin83

像素係一回事, 但對焦性能, 連拍性能, 防震性能先係影唔影到一張相既重點吧
單反係一種隨 ...
marcochl 發表於 2024-8-14 09:47



    缺撼美

TOP

回覆  manman1998

其實我一直唔明量產級既搵食digital機過左時咁耐仲邊有本錢可以叫呢D 價
又唔係 ...
marcochl 發表於 2024-8-14 09:33


1仔係單一用途D,上山下海打高速
玩家可能會用佢同R7比

TOP

OVF 個缺點係連拍果時狂斬斬下

操作單反追焦連拍就用舊方式“彈手指”追焦

TOP

1仔係單一用途D,上山下海打高速
玩家可能會用佢同R7比
manman1998 發表於 2024-8-14 10:43

開工機的價錢,support,耐用性,係唔同的。價錢都係咁。

唔通買架月5.5T 貨車,同 Tesla 比咩。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 31# 必思

而且係相當相當bulky

TOP

回覆 32# manman1998

其實依家某程度上C 家最好既機就係R5 系, 算得上要乜有乜
唔似得以前5D 同1D 系有好明顯既差異 望唔透依家既canon

TOP

回覆 33# manman1998

OVF 仲有個巨缺點就係反光鏡成組野會震, 一係後簾 一係收起直接live view (咪即係無反....)

TOP

開工機的價錢,support,耐用性,係唔同的。價錢都係咁。

唔通買架月5.5T 貨車,同 Tesla 比咩。  

...
DiuLee 發表於 2024-8-14 10:57


我都想用咁比俞

TOP

回覆  manman1998

其實依家某程度上C 家最好既機就係R5 系, 算得上要乜有乜
唔似得以前5D 同1D 系有好明 ...
marcochl 發表於 2024-8-14 11:01


如果R6ii 先$萬2,R7/R8/R10 都OK吧
無反最强係主體追踪同拍慢鏡視頻,但轉接舊接口由其重鏡
唔知會唔會失準

TOP

回覆 39# manman1998

C 家一定唔會, 因為全部都係鏡身摩打, 舊鏡既IS 係新機身一樣咁好用
而且會因為消滅走焦問題令某D舊鏡(特別係超大光圈系列) 重生, 而且暗位對焦能力都大提升

TOP