我買嗰陣時有望,帶印象中好似冇問題
但係呢啲位置會唔會好容易花同賓
因為淨係喺嗰度上過機同埋我 ...
crazyrickypoon 發表於 2019-4-21 14:28


影個mount位睇下點崩?
mount係金屬位,點會崩,除非跌過/撞擊過

TOP

我試過係百記買,有sales硬性規定要你比左錢先可以拆盒檢查相機/鏡頭外觀
我即刻走人...
(唔知大家有無 ...
ayacalip 發表於 2019-4-21 16:24


買野都係找相熟sales好,有折扣,有贈品,又唔會有呢D問題

TOP

唔買都買了,買來用定供奉。你估以前手動鏡,用你40 ,50年咩。過兩三年又有新鏡出。想咁多做什麼。10 年前4/3 鏡現在4/3 機都無,要接環才用到M4/3 。雖話現在富士唔出135 全片幅。但唔代表佢唔做。

TOP

最後依家都係拎咗支鏡去旅行
發現其實都要企到幾遠下先影到
但係最大問題過咗啲相落iPhone手機
放大個印象個頭
大概到iPhone屏幕三份一至二份一左右
看到個樣都幾矇下

TOP

回覆 34# crazyrickypoon
其實師兄買左支咩鏡?

TOP

最後依家都係拎咗支鏡去旅行
發現其實都要企到幾遠下先影到
但係最大問題過咗啲相落iPhone手機
放大個印象 ...
crazyrickypoon 發表於 2019-4-24 22:52

XF56應該算幾sharp, 你見到朦係咪你手震? 始終機鏡都冇減震係爭少少。

好奇一問,你只帶XF56一支鏡去旅行?

TOP

拿拿聲去買支1855/2.8-4頂住先
旅行無鏡用好慘...

TOP

最後依家都係拎咗支鏡去旅行
發現其實都要企到幾遠下先影到
但係最大問題過咗啲相落iPhone手機
放大個印象 ...
crazyrickypoon 發表於 2019-4-24 22:52



    如果枝鏡有問題未過頭七/十應該拎番去換

TOP

56去旅行..真係辛苦左D.

TOP

最後依家都係拎咗支鏡去旅行
發現其實都要企到幾遠下先影到
但係最大問題過咗啲相落iPhone手機
放大個印象 ...
crazyrickypoon 發表於 2019-4-24 22:52


係咪下下開盡1.2呀?

TOP