jeremymak 當前離線
特級會員
X-H1用? MobyDick 發表於 2018-4-1 10:37
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
去旅行可能想帶細支D..... MobyDick 發表於 2018-4-1 10:52
大家去旅行帶乜閃光燈?? jeremymak 發表於 2018-4-1 10:54
手機..... calvin83 發表於 2018-4-1 10:54
MobyDick 當前離線
進階會員
乜有分既咩 jeremymak 發表於 2018-4-1 10:53
如果用mirrorless,細支閃match番細機身嗎! 不過如果想大支夠力另計。 用N記買番N記(N記D閃算係正) 通 ... MobyDick 發表於 2018-4-1 11:00
牛牛有冇high speed sync??? jeremymak 發表於 2018-4-1 11:03