Nutshell 當前離線
諧已和, 人已死
Banned
TOP
manman1998 當前離線
特級會員
原帖由 Nutshell 於 2008-11-20 00:24 發表 18-55唔sharp好明顯係你問題 呢支膠鏡係18mm f3.5 MFT去到2250 高過唔少定焦
白白 當前離線
原帖由 白白 於 2008-11-20 19:35 發表 18-55 都有2枝........II 果枝先係2250..
原帖由 manman1998 於 21-11-2008 07:30 PM 發表 有冇新玩具?
原帖由 白白 於 2008-11-21 21:22 發表 冇
2110 當前離線
中級會員
原帖由 2110 於 2008-11-22 15:52 發表 當時手上好似有 60 micro 同埋我只係用 D70 , 上到兩千一都萬幸啦 * 從來都係講緊我個情況
evil_clone 當前離線
Moderator