提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Nutshell 於 2008-11-20 00:24 發表


18-55唔sharp好明顯係你問題
呢支膠鏡係18mm f3.5 MFT去到2250
高過唔少定焦

2代 sharp... jpg影

[ 本帖最後由 manman1998 於 2008-11-20 00:52 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

18-55 都有2枝........II 果枝先係2250..

TOP

原帖由 白白 於 2008-11-20 19:35 發表
18-55 都有2枝........II 果枝先係2250..

有冇新玩具?

TOP

原帖由 manman1998 於 21-11-2008 07:30 PM 發表

有冇新玩具?

TOP

原帖由 白白 於 2008-11-21 21:22 發表


做得好

TOP

原帖由 Nutshell 於 2008-11-20 00:24 發表


18-55唔sharp好明顯係你問題
呢支膠鏡係18mm f3.5 MFT去到2250
高過唔少定焦


當時手上好似有 60 micro

同埋我只係用 D70 ,
上到兩千一都萬幸啦

* 從來都係講緊我個情況

TOP

原帖由 2110 於 2008-11-22 15:52 發表


當時手上好似有 60 micro

同埋我只係用 D70 ,
上到兩千一都萬幸啦

* 從來都係講緊我個情況

話時話... 越玩越覺枝鏡正,D色冇咁硬... 別有一番
風味

TOP

原帖由 白白 於 2008-11-20 19:35 發表
18-55 都有2枝........II 果枝先係2250..

正式是 3枝, 是 18-55VR

TOP

回覆 38# 的帖子

18-55 + D70 唔使執色直頭係奇聞
18-55 既成色比較鮮色 同埋冇 18-70 咁暗淡

TOP