回覆  必思


   人輸就係咁..
wingkps2 發表於 2021-3-15 11:50


你已經係人生勝利組,我想搵部R4去換其他機都冇

TOP

回覆 381# 必思


    因你已有好多冇價寶.R4根本睇唔上眼,

TOP

回覆  必思


    因你已有好多冇價寶.R4根本睇唔上眼,
wingkps2 發表於 2021-3-15 12:10



    我D機鏡又真係賣二手都唔值錢

TOP

回覆 374# wingkps2

我上週17K 收左部1個多月2800SC 機返黎,轉頭二手佬壓16K....

TOP

回覆  wingkps2

我上週17K 收左部1個多月2800SC 機返黎,轉頭二手佬壓16K....
mokngaihong 發表於 2021-3-15 23:16



    我一年都影唔到二仟

TOP

回覆 385# 必思

影到都無用,係快但高光雜訊差過r3, 試過a7c 12800 仲好過佢6400
    ,已經想賣。。。

TOP

回覆 386# mokngaihong


   咁對比又唔同,6千幻,不過我用都盡量ISO3200

TOP

回覆  必思

影到都無用,係快但高光雜訊差過r3, 試過a7c 12800 仲好過佢6400
    ,已經想賣。。。 ...
mokngaihong 發表於 2021-3-16 08:49



    小弟唔聞相,影到就得

TOP

壓左我兩舊水

TOP

壓左我兩舊水
wingkps2 發表於 2021-3-17 13:02



    即係幾多放左?

TOP