必思 當前離線
特級會員
回覆 必思 人輸就係咁.. wingkps2 發表於 2021-3-15 11:50
TOP
wingkps2 當前在線
進階會員
回覆 必思 因你已有好多冇價寶.R4根本睇唔上眼, wingkps2 發表於 2021-3-15 12:10
mokngaihong 當前離線
回覆 wingkps2 我上週17K 收左部1個多月2800SC 機返黎,轉頭二手佬壓16K.... mokngaihong 發表於 2021-3-15 23:16
回覆 必思 影到都無用,係快但高光雜訊差過r3, 試過a7c 12800 仲好過佢6400 ,已經想賣。。。 ... mokngaihong 發表於 2021-3-16 08:49
aichun 當前離線
長老會員
壓左我兩舊水 wingkps2 發表於 2021-3-17 13:02