manman1998 當前離線
特級會員
大家開心分享/吹下水啫,咪講到咁嚴重! aichun 發表於 2016-9-28 17:41
TOP
必思 當前離線
我係指追尾水 5D3 manman1998 發表於 2016-9-28 17:43
aichun 當前離線
長老會員
我靠免息分期過活的 必思 發表於 2016-9-28 17:43
low 當前離線
Banned
wingkps2 當前在線
進階會員
係入就5D4啦,起碼玩幾年 必思 發表於 2016-9-28 17:44
回覆 low 你咁問既動機係咩? wingkps2 發表於 2016-9-28 17:51
唔好意思,有個問題。。 你哋用 5D4 真係可以影到比 5D3 更好嘅相? low 發表於 2016-9-28 17:50
我都覺得係,manman師兄d機玩好多年(睇40D就知),如果入5D3,已經輸左4年起跑線先 ... aichun 發表於 2016-9-28 17:52