大家開心分享/吹下水啫,咪講到咁嚴重!
aichun 發表於 2016-9-28 17:41


我係指追尾水 5D3

TOP

我係指追尾水 5D3
manman1998 發表於 2016-9-28 17:43



    係入就5D4啦,起碼玩幾年

TOP

我靠免息分期過活的
必思 發表於 2016-9-28 17:43


有冇咁誇呀

TOP

我係指追尾水 5D3
manman1998 發表於 2016-9-28 17:43


5D3我有啦,想追擊5D4就真

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 385# low


   你咁問既動機係咩?

TOP

係入就5D4啦,起碼玩幾年
必思 發表於 2016-9-28 17:44


我都覺得係,manman師兄d機玩好多年(睇40D就知),如果入5D3,已經輸左4年起跑線先

TOP

回覆  low


   你咁問既動機係咩?
wingkps2 發表於 2016-9-28 17:51

佢想講買新機唔會送技術

TOP

唔好意思,有個問題。。 你哋用 5D4 真係可以影到比 5D3 更好嘅相?
low 發表於 2016-9-28 17:50



    呢D玩具最緊要好玩,多個Touch screen都唔同玩法啦

TOP

我都覺得係,manman師兄d機玩好多年(睇40D就知),如果入5D3,已經輸左4年起跑線先 ...
aichun 發表於 2016-9-28 17:52



    牙膏廠幾年先出一部,係驚佢第一水有鑊啫

TOP