咁好記性
jeremymak 發表於 2018-6-13 23:46



    老人家越近既事越唔記得,越耐既事越記得

TOP

回覆  chiman127
Canon無反暫時都係出住先,反正靠價錢去換銷量。
calvin83 發表於 2018-6-13 23:56



    即係你話最終會放棄?

TOP

等佢出FF等到我轉會都未出
chiman127 發表於 2018-6-13 23:58



    敵不動,我不動

TOP

回覆 3812# aichun
最終係出FF無反, 跟住幾續...

TOP

其實依家係返回正常價,只係當年M1/M2機能相比其它品牌太弱,鏡頭賤賣 ...
aichun 發表於 2018-6-13 23:54


而家有D都係賤賣, 好似支牙醫鏡28 MACRO F/3.5 IS, 最平$1050,  淨係買IS都要, 質素我真心覺超值, 而且好用, 去博物館影嘢, 或都影細公仔, 好得, 22餅雖然大光圈, 因為要隔住玻璃, 展品又細, 就要裁好多

TOP

強烈慶祝呀女考棍波貨灣考街一次 ok,今日攞牌

TOP

今晚即刻掛P牌操架棍波私家車,默生車都幾定

TOP

狂賀啦

TOP

強烈慶祝呀女考棍波貨灣考街一次 ok,今日攞牌
manman1998 發表於 2018-6-14 22:21



    恭喜!文文師兄好耐冇見

TOP

恭喜!文文師兄好耐冇見
tolo2036 發表於 2018-6-14 23:06


好耐冇見

TOP