本帖最後由 harryytm 於 2019-3-2 00:22 編輯
手上又吾係冇得用
等Kipon CaNikon EF To Z 出
轉會Z6 LA
s20012797 發表於 2019-3-2 00:05

我係貪Canon跟原廠DPP,有得用原廠DLO,再輕微調下白平衡光暗位張相就用得。
Nikon感覺上唔夠Canon好用,所以先喺度鬧Canon希望佢出下部機會用好Sensor,出部20/24MP但高ISO少Noise同DR好嘅6D3我就滿足啦。

TOP

本帖最後由 s20012797 於 2019-3-2 00:48 編輯
我係貪Canon跟原廠DPP,有得用原廠DLO,再輕微調下白平衡光暗位張相就用得。
Nikon感覺上唔夠Canon好用, ...
harryytm 發表於 2019/3/2 00:16


16年尾傳開發BSI...冇下文
15年中尾傳為左Foveon 要收購色盲,明顯出手太低比人DQ左
16年尾傳開發曲面 Sensor...冇下文
19年3月1日Foveon 全部2000年前專利Application status is Expired - Fee Related

TOP

即係新野黎緊。

TOP

即係新野黎緊。
winglun 發表於 2019/3/2 00:46


睇佢D過22mp cmos表現"咁好",覺得佢似係技術差過大追吾到Lo

TOP

仲有無,我嗰部6D用到殘想換過部新嘅6D。
見星際有2手$4000幾
harryytm 發表於 2019-3-1 23:47


我返而對RP... 細同反芒有興趣,相信有80D爽度吧

TOP

RP 有冇跟EF 鏡接環?

TOP

RP 有冇跟EF 鏡接環?
manman1998 發表於 2019-3-2 02:31

9千幾送埋啦

TOP

我返而對RP... 細同反芒有興趣,相信有80D爽度吧
manman1998 發表於 2019-3-2 02:20


TOP

9千幾送埋啦
mail4kawai 發表於 2019-3-2 08:25


抵呀,9k新FF去邊度揾

TOP

抵呀,9k新FF去邊度揾
aichun 發表於 2019-3-2 08:38

周圍都有

TOP