harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
手上又吾係冇得用 等Kipon CaNikon EF To Z 出 轉會Z6 LA s20012797 發表於 2019-3-2 00:05
TOP
s20012797 當前離線
進階會員
我係貪Canon跟原廠DPP,有得用原廠DLO,再輕微調下白平衡光暗位張相就用得。 Nikon感覺上唔夠Canon好用, ... harryytm 發表於 2019/3/2 00:16
winglun 當前離線
中級會員
即係新野黎緊。 winglun 發表於 2019/3/2 00:46
manman1998 當前在線
仲有無,我嗰部6D用到殘想換過部新嘅6D。 見星際有2手$4000幾 harryytm 發表於 2019-3-1 23:47
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
RP 有冇跟EF 鏡接環? manman1998 發表於 2019-3-2 02:31
aichun 當前離線
長老會員
我返而對RP... 細同反芒有興趣,相信有80D爽度吧 manman1998 發表於 2019-3-2 02:20
9千幾送埋啦 mail4kawai 發表於 2019-3-2 08:25
抵呀,9k新FF去邊度揾 aichun 發表於 2019-3-2 08:38