mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
再劈多80 好快去到大家話入手既水位 winglun 發表於 2019-3-1 20:57
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
你響 price度做架? 係咁 check住個價做咩? mail4kawai 發表於 2019-3-1 21:16
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
manman1998 當前在線
我6D 新機$7k 幾入手 manman1998 發表於 2019-3-1 23:25
必思 當前離線
winglun 當前離線
中級會員
仲有無,我嗰部6D用到殘想換過部新嘅6D。 見星際有2手$4000幾 harryytm 發表於 2019-3-1 23:47
s20012797 當前離線
進階會員
仲有無,我嗰部6D用到殘想換過部新嘅6D。 見星際有2手$4000幾 harryytm 發表於 2019/3/1 23:47
我有部接近全新。平時小用。是跟第一代 24-105 個時買 到時買 RP 時,唔知鋪頭收幾多。 ... winglun 發表於 2019-3-1 23:59