tolo2036 當前離線
進階會員
回覆 tolo2036 其實你未用過...講真,,你真係好難會明有咩分別. 我E個初學者黎講..當對曝光反差野唔 ... wingkps2 發表於 2019-3-1 16:15
TOP
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
未必既 有時嚴重背光既情況下, 就得highlight就唔到shadow RAW推shadow 3級絕對唔出奇 成張相推幾級就真係比較少 KinChungE 發表於 2019-3-1 17:47
ten123456789 當前離線
直出好睇咪執少D 直出麻麻咪執多D ten123456789 發表於 2019-3-1 17:53
KinChungE 當前離線
長老會員
我咁多部機都係只會影RAW,唔會直出,連RAW + L都唔會用。 如果真係要JPEG即時比人,都要用部機個 "自訂RA ... harryytm 發表於 2019-3-1 18:03
好認同,真係冇理由拎啲 under幾級嘅相黎做比較,under 3級其實張相多數都 delete得。 By the way, 有時 ... mail4kawai 發表於 2019-3-1 16:16
我之前用C記機, 真係就咁用raw夠哂 即時share俾人都係多數用手機, 一用個app transfer已經會自動轉哂jpeg ... KinChungE 發表於 2019-3-1 18:08
wingkps2 當前在線
aichun 當前離線
的確某大樓變變地味 s20012797 發表於 2019-3-1 17:14
winglun 當前離線
中級會員