回覆  tolo2036


    其實你未用過...講真,,你真係好難會明有咩分別.
我E個初學者黎講..當對曝光反差野唔 ...
wingkps2 發表於 2019-3-1 16:15



    其實你影慣jpg,執極都有限

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2019-3-1 18:12 編輯
未必既
有時嚴重背光既情況下, 就得highlight就唔到shadow
RAW推shadow 3級絕對唔出奇


成張相推幾級就真係比較少
KinChungE 發表於 2019-3-1 17:47

講咗我想講個要RAW推三級之後暗位乾淨嘅原因,我就多數係 Highlight 放喺Zone 8或九,之後後制再推Shadow,影嘅時候盡量用盡部機個DR,去保留最多嘅數據喺個RAW檔入面。

TOP

直出好睇咪執少D 直出麻麻咪執多D

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2019-3-1 18:07 編輯
直出好睇咪執少D 直出麻麻咪執多D
ten123456789 發表於 2019-3-1 17:53

我咁多部機都係只會影 RAW,唔會直出,曾經試過用 RAW + L,但最後啲 JPEG 都係唔會 Keep,所以決定連 RAW + L 都唔用。
如果真係要 JPEG 即時比人,都要用部機個 "自訂RAW處理" ,調較過色溫同曝光先出JPEG出嚟。

TOP

我咁多部機都係只會影RAW,唔會直出,連RAW + L都唔會用。
如果真係要JPEG即時比人,都要用部機個 "自訂RA ...
harryytm 發表於 2019-3-1 18:03


我之前用C記機, 真係就咁用raw夠哂
即時share俾人都係多數用手機, 一用個app transfer已經會自動轉哂jpeg (當然可以set)

但係而家用P記唔可以咁做, RAW only響機內playback會檬, 迫住用RAW+JPEG

TOP

好認同,真係冇理由拎啲 under幾級嘅相黎做比較,under 3級其實張相多數都 delete得。

By the way, 有時 ...
mail4kawai 發表於 2019-3-1 16:16



每個人對靚的定義唔同,我衹係覺得影張直出相,基本上顏色上近似所見的,當然主色一定要似,唔會一望落去幾隻色都唔似,這個不代表別的牌子唔靚,我見有個師兄用支100-400,D色好鮮,整體張相係好靚,但就一點都唔似現場所見。現場環境唔許可,部機唔得,後製少少我接受到,大執就無謂了。

另外,幾時都係買機前試咗先,啱心水至買,網上太多專家,太多鍵盤戰士,識唔識影相都唔知。

TOP

我之前用C記機, 真係就咁用raw夠哂
即時share俾人都係多數用手機, 一用個app transfer已經會自動轉哂jpeg ...
KinChungE 發表於 2019-3-1 18:08

Canon可以用部機身執RAW呢個功能勁正。

TOP

回覆 351# tolo2036


   我RAW同JPG都影既.

TOP

的確某大樓變變地味
s20012797 發表於 2019-3-1 17:14


估計魚大導已經密切留意緊事態嘅發展

TOP

再劈多80
好快去到大家話入手既水位

TOP