wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
aichun 當前離線
長老會員
你點知我唔係C記用家? 必思 發表於 2016-9-28 16:25
我宜家仲有四單分期供緊,好似供唔完咁 必思 發表於 2016-9-28 16:22
回覆 aichun 以我所知..D有錢佬先會做分期. 好似我ED咁燶.先會一次過俾. ... wingkps2 發表於 2016-9-28 16:30
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
回覆 aichun 但重未分啊... wingkps2 發表於 2016-9-28 16:38
必思 當前離線
特級會員
manman1998 當前離線
咁manman師兄都話會分期喎 aichun 發表於 2016-9-28 16:37
回覆 必思 我其實係山舨充炮艇黎。 wingkps2 發表於 2016-9-28 17:02