回覆  calvin83


   唔放R4...只剩買R5同1858
wingkps2 發表於 2021-3-14 10:22

R5同1858打呆鳥?

TOP

回覆 331# calvin83


    咩呀,.見人打得幾好喎,.一D都唔差.

TOP

回覆  calvin83


    咩呀,.見人打得幾好喎,.一D都唔差.
wingkps2 發表於 2021-3-14 10:38

要請個太陽OT跟埋去影

TOP

回覆  mail4kawai


  照用SONY 加C記R5囉. M4/3我放晒了.
wingkps2 發表於 2021-3-14 10:23

R5同你R4個用途差唔多,反而同m43冇衝突。

拎R5+1858, 點解唔用返R4+2868?

TOP

回覆 333# mail4kawai


   哈..咁攪笑..

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2021-3-14 10:56 編輯

回覆 334# mail4kawai


咁又好似係....咁都係算.去落單先.
M4/3..個次我買返送MKIII....行山打李雀..暗位真係對唔到.谷氣一次過放晒.

TOP

回覆  mail4kawai


咁又好似係....咁都係算.去落單先.
M4/3..個次我買返送MKIII....行山打李雀..暗位真 ...
wingkps2 發表於 2021-3-14 10:54

去落單200-600?

TOP

回覆 337# calvin83


    做咩要200-600..E支用過太辛苦

TOP

回覆  calvin83


    做咩要200-600..E支用過太辛苦
wingkps2 發表於 2021-3-14 11:01

咁你買咩?

TOP

問左細舖訂,平9舊.
有時諗下....買R5好似重好,只差5百萬像.依家又平左幾千.
有冇朋友建議下.窮人係需要選擇 ...
wingkps2 發表於 2021-3-14 10:01



    窮人係冇得選擇,我就係例子

TOP