回覆  calvin83


    就係冇得試.....
wingkps2 發表於 2021-3-13 16:01

自己開條channel,  叫Sony俾部機你試

TOP

自己開條channel,  叫Sony俾部機你試
mail4kawai 發表於 2021-3-13 17:18



    叫咗佢開五呎蛇友啦

TOP

大叔都冇。算了

TOP

有冇師兄已取貨??

TOP

自己開條channel,  叫Sony俾部機你試
mail4kawai 發表於 2021-3-13 17:18

佢開我技術支持

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2021-3-14 10:07 編輯

問左細舖訂,平9舊.
有時諗下....買R5好似重好,只差5百萬像.依家又平左幾千.
有冇朋友建議下.窮人係需要選擇.

TOP

問左細舖訂,平9舊.
有時諗下....買R5好似重好,只差5百萬像.依家又平左幾千.
有冇朋友建議下.窮人係需要選擇 ...
wingkps2 發表於 2021-3-14 10:01

R4換R5降級?

TOP

問左細舖訂,平9舊.
有時諗下....買R5好似重好,只差5百萬像.依家又平左幾千.
有冇朋友建議下.窮人係需要選擇 ...
wingkps2 發表於 2021-3-14 10:01

用左咁耐,R5 so far我都滿意嘅。

不過你要買過哂啲鏡,又用唔到支樂死呀35/2, 又冇2百6百, 百微RF又未出,計落都係唔啱你

TOP

回覆 327# calvin83


   唔放R4...只剩買R5同1858

TOP

回覆 328# mail4kawai


  照用SONY 加C記R5囉. M4/3我放晒了.

TOP