winglun 當前離線
中級會員
TOP
XexeX 當前離線
進階會員
s20012797 當前離線
回覆 mail4kawai 跌到5千應該無人再買Canon APSC XexeX 發表於 2019/2/28 15:28
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
回覆 mail4kawai 跌到5千應該無人再買Canon APSC XexeX 發表於 2019-2-28 15:28
頂盡7千到,仲有部舊野叫6D2頂死個價 s20012797 發表於 2019-2-28 15:44
APS-C一向都只係過渡性質,SNR唔夠FF好可以話係死症,唯一優勢只有1.6x方便人打雀。 ... harryytm 發表於 2019/2/28 18:53
6D2係垃圾機,200D DR都好過佢。 harryytm 發表於 2019/2/28 18:54
咁如果FF機做得比人地D APS-C 入門機差,咁叫咩 (也正如你所講,6D2/Eos RP連200D DR都不 ... s20012797 發表於 2019-2-28 19:13
必思 當前離線
所以咪話Canon機身畫質一直都好垃圾,市場部班人個腦唔知裝啲咩,6D2出嘅時候我唔望佢會好似D500畫質咁好 ... harryytm 發表於 2019-2-28 22:16
aichun 當前離線
長老會員
等住每日跌兩舊直到8千 mail4kawai 發表於 2019-2-27 22:37