已去到 10200 ! 又平過今朝。

TOP

回覆 320# mail4kawai

跌到5千應該無人再買Canon APSC

TOP

回覆  mail4kawai

跌到5千應該無人再買Canon APSC
XexeX 發表於 2019/2/28 15:28


頂盡7千到,仲有部舊野叫6D2頂死個價

TOP

剛剛又跌了
睇黎市況好一般

TOP

回覆  mail4kawai

跌到5千應該無人再買Canon APSC
XexeX 發表於 2019-2-28 15:28

APS-C一向都只係過渡性質,SNR唔夠FF好可以話係死症,唯一優勢只有1.6x方便人打雀。

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2019-2-28 18:58 編輯
頂盡7千到,仲有部舊野叫6D2頂死個價
s20012797 發表於 2019-2-28 15:44

6D2係垃圾機,200D DR都好過佢。

TOP

APS-C一向都只係過渡性質,SNR唔夠FF好可以話係死症,唯一優勢只有1.6x方便人打雀。 ...
harryytm 發表於 2019/2/28 18:53

6D2係垃圾機,200D DR都好過佢。
harryytm 發表於 2019/2/28 18:54





咁如果FF機做得比人地D APS-C 入門機差,咁叫咩
(也正如你所講,6D2/Eos RP連200D DR都不如)

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2019-2-28 22:29 編輯
咁如果FF機做得比人地D APS-C 入門機差,咁叫咩
(也正如你所講,6D2/Eos RP連200D DR都不 ...
s20012797 發表於 2019-2-28 19:13

所以咪話Canon機身畫質一直都好垃圾,市場部班人個腦唔知裝啲咩,6D2出嘅時候我唔望佢會好似D500畫質咁好,好過初代6D都好丫,點知佢仲用返舊Sensor架構,唔可以怪人地點解會轉會喎,所以嗰時一見佢部6D2係垃圾,索性即刻去入手M5算數。

Canon,你有種嘅就出部新R出嚟,個畫質性能上夠打死A7 iii,我即買。
人地Fujifilm、Sony、Nikon早你好幾年已經用緊BSI Sensor,你仲用緊舊Sensor架構,遲早啲人轉曬會你就會好似以前Kodak咁玩完,到時唔好喊。

TOP

所以咪話Canon機身畫質一直都好垃圾,市場部班人個腦唔知裝啲咩,6D2出嘅時候我唔望佢會好似D500畫質咁好 ...
harryytm 發表於 2019-2-28 22:16



    奸狼做最大副廠鏡供應商咪幾好

TOP

等住每日跌兩舊直到8千
mail4kawai 發表於 2019-2-27 22:37



    你入?

TOP