回覆 tolo2036
原本想過賣晒佢,補M5個5千, 換富記XT20連二鏡玩的. 說你不信, 我為DPP留下來 ...
kenkwong 發表於 2017-8-6 23:31 
以前我馬仔是富士超級fans,好多頂級鏡都有,自從用2400萬像素sensor後,成像係好咗好多,不過始終不是自己想要的,雖然相機直出係好方便,但是總覺得場景千變萬化,個firmware唔會好準確知道拍攝者個想法,最好還是影raw用軟件微調。
我也一樣喜歡dpp,雖然lightroom,photoshop好勁,甚至可以改變顏色,對我來説已超越了拍攝,留下紀錄的底線,所以暫時都會用Canon相機。 |