回覆  tolo2036


    原本想過賣晒佢,補M5個5千, 換富記XT20連二鏡玩的. 說你不信, 我為DPP留下來 ...
kenkwong 發表於 2017-8-6 23:31



  以前我馬仔是富士超級fans,好多頂級鏡都有,自從用2400萬像素sensor後,成像係好咗好多,不過始終不是自己想要的,雖然相機直出係好方便,但是總覺得場景千變萬化,個firmware唔會好準確知道拍攝者個想法,最好還是影raw用軟件微調。
我也一樣喜歡dpp,雖然lightroom,photoshop好勁,甚至可以改變顏色,對我來説已超越了拍攝,留下紀錄的底線,所以暫時都會用Canon相機。

TOP

買m5 純為方便
22mm餅 真係又細又高質
當隨身dc 用

TOP

回覆 301# tolo2036


    我都鍾音影RAW, 有D相故意影under推返上去先得.
PS太複雜,後來用LR. 買M2後試用DDP, 經佢出返jpeg又好岩canon raw.
用兩用習慣左DPP....PS同LR變左得個擺字.....

TOP

本帖最後由 naomi 於 2017-8-7 01:30 編輯

M1 22mm
仲有一種奧義技
叫做 RIT

TOP

如果要買EF-M鏡頭, 大家建議買22mm 餅, 或是EF-M 15-45mm?
我手上只有EF lens.

TOP

如果要買EF-M鏡頭, 大家建議買22mm 餅, 或是EF-M 15-45mm?
我手上只有EF lens.
stanley_chung 發表於 2017-8-7 18:57



    爬一次文會好d,太多師兄已答

TOP

回覆 295# tolo2036


毒就解唔到,加深中毒至真

TOP

M1 22mm
仲有一種奧義技
叫做 RIT
naomi 發表於 2017-8-7 01:27


好立體

TOP

小弟早幾日都入左部M5+15-45 ,自60D後,再次玩返雞能機

而家仲想入支閃燈,I40有無師兄用緊?評價如何

via Galaxy S8+

TOP

好立體
aichun 發表於 2017-8-7 20:08



   
M1 22mm
仲有一種奧義技
叫做 RIT
naomi 發表於 2017-8-7 01:27



    咩叫RIT?

TOP