chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
我部5D3仲有呢個價,我都想放,跟手入5D4 aichun 發表於 2016-9-27 23:25
TOP
WAI2 當前離線
進階會員
5D3冇保冇直度而家唔知放唔放到$11000呢? 但就算放到又覺得好蝕因為當初用2萬幾買返黎架 ... WAI2 發表於 2016-9-27 23:29
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
唔好計買價,你又用過,又會折舊 所以你認為O岩就放 chungsm 發表於 2016-9-27 23:30
未有籍口必定要換新機或者未親身體驗新機既實力之前,只好繼續流口水羨慕用5D4既用家了 ... WAI2 發表於 2016-9-27 23:37
NPNT 當前離線
特級會員
回覆 WAI2 如果係我一定趁早換 當5D4 跌$3000 ,5D3 到時都有機會跌$3000... 而且新機仲有保... ... NPNT 發表於 2016-9-28 00:22
回覆 calvin83 我講二手價 我估新機要跌咁多起碼等一年. NPNT 發表於 2016-9-28 00:37