我部5D3仲有呢個價,我都想放,跟手入5D4
aichun 發表於 2016-9-27 23:25


諗住買新機
一早襯有好價就放咗先

TOP

我部5D3仲有呢個價,我都想放,跟手入5D4
aichun 發表於 2016-9-27 23:25



5D3冇保冇直度而家唔知放唔放到$11000呢?
但就算放到又覺得好蝕因為當初用2萬幾買返黎架

TOP

5D3冇保冇直度而家唔知放唔放到$11000呢?
但就算放到又覺得好蝕因為當初用2萬幾買返黎架 ...
WAI2 發表於 2016-9-27 23:29


唔好計買價,你又用過,又會折舊
所以你認為O岩就放

TOP

5D3冇保冇直度而家唔知放唔放到$11000呢?
但就算放到又覺得好蝕因為當初用2萬幾買返黎架 ...
WAI2 發表於 2016-9-27 23:29

點解唔得?

TOP

唔好計買價,你又用過,又會折舊
所以你認為O岩就放
chungsm 發表於 2016-9-27 23:30



未有籍口必定要換新機或者未親身體驗新機既實力之前,只好繼續流口水羨慕用5D4既用家了

TOP

未有籍口必定要換新機或者未親身體驗新機既實力之前,只好繼續流口水羨慕用5D4既用家了 ...
WAI2 發表於 2016-9-27 23:37


上毒氣室試囉
11點開始,無人去任試
我明早又去過

TOP

回覆 305# WAI2
如果係我一定趁早換
當5D4 跌$3000 ,5D3 到時都有機會跌$3000...
而且新機仲有保...

TOP

回覆  WAI2
如果係我一定趁早換
當5D4 跌$3000 ,5D3 到時都有機會跌$3000...
而且新機仲有保... ...
NPNT 發表於 2016-9-28 00:22

我估可能直接停產.

TOP

回覆 308# calvin83

我講二手價
我估新機要跌咁多起碼等一年.

TOP

回覆  calvin83

我講二手價
我估新機要跌咁多起碼等一年.
NPNT 發表於 2016-9-28 00:37


等一年又有新機出啦
6D2 都就出啦

TOP