回覆  ronan

你係唔係講緊R5II, R6II行都係1萬頭
t19922006 發表於 2026-3-2 10:03
R6 II 就係一萬頭,R5 II 係兩萬頭

TOP

回覆  ronan

無反對焦似手機, 構好圖影就得
DSLR要半按快門對焦, 之後再構圖
t19922006 發表於 2026-2-20 10:27


先對焦再構圖是以前 AFC 能力不足至要

現在 AI 太強 , 盲拍都高機率找到正確對焦點

TOP

回覆 22# usei

佢問緊
"無反對焦和dslr 對焦有咩唔同?"

TOP

本帖最後由 turbokei 於 2026-3-11 10:50 編輯
本身有陳年的5d mark ii, 24-105 F4L, 16-35mm F2.8L, 70-200 F2.8L USM II, 85mm.12L, 100mm F2.8L Marco
...
ronan 發表於 2026-2-18 11:03


小弟是5D2 > 5D4 > R5用家, 依家無反的對焦速度+準確度都有幾大幅度進步 (影生態/ 運動尤其明顯), 如果無BUDGET問題, R52 當然是一步登天的選擇, 但如果無拍片需求, R5其實已經好夠用, 而且依家價錢回落咁多。如果唔洗咁高像素, R63, R8等等都可以考慮。所有舊EF鏡可用ADAPTOR 用返哂, 但比較之下, RF鏡對焦反應始終好少少。

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-3-11 08:24 編輯
回覆  ronan

無反對焦似手機, 構好圖影就得
DSLR要半按快門對焦, 之後再構圖

要輕可以買RF 16-28 F2.8 S ...
t19922006 發表於 2026-2-20 02:27


我無反一樣要半按快門對焦
單反一樣可以唔洗半按就對焦
開AF-C 連續對焦模式咪得

用落我唔覺有咩太大分別,
其實無反用左好多年先追上單反對焦性能
什麼AI對焦仲要係呢2-3年先有,好長時間都係單純像差,
在CMOS內加左對焦點(頭幾代無反根本冇)

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2026-3-12 00:16 編輯

其實單反打飛都係用中間点;單次對焦,狂彈手指重對;拍兩三張就重對,避免甩左主體焦距跑甩太遠
無反連拍勁都有D係佢連拍張數多,主體未甩焦時以經拍左好多張
當然即使好多生活小品,對對焦的要求也很高

TOP

本帖最後由 t19922006 於 2026-3-12 10:20 編輯

回覆 25# s84292

Sony a9 (2017) 和 a7R III (2017) 職業可用級Eye AF, 2019 更新埋即時Eye AF+自動頭面眼切換
Canon R5, 開始都有AI 識別

呢個時間開始無反對焦速度已經快過同準過 DSLR
Sony 9年前啲事, Canon 6年前, 嚟2-3年係加埋AI硬件

我用過啲Canon R5+R5C, 同係毒器室試過5DIV, 個對焦習慣,速度同準度已經差好遠
我第一部相機係R5C, 之前無長時用過相機(1年得1日用1個鐘公司機Auto內部活動影相)

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-3-12 02:20 編輯
回覆  s84292

Sony a9 (2017) 和 a7R III (2017) 職業可用級Eye AF, 2019 更新埋即時Eye AF+自動頭面眼切 ...
t19922006 發表於 2026-3-12 02:12


你都識講係a7R III

我第一部無反係NEX5 ,之後係Sony A7
對比我舊個部D300(應該係07年買)真係好差

我依家換到A7 IV 先叫跟得住

TOP

本帖最後由 t19922006 於 2026-3-12 10:24 編輯

回覆 28# s84292

咁佢係問無反同DSLR分別, 你仲會唔會買A7III/ R5之前啲機, 去做你升級啲機, 體驗差咗仲升嚟做咩, 仲要洗多咗錢
問非所答, 連樓主想問咩都唔諗下

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-3-12 02:33 編輯
回覆  s84292

咁佢係問無反同DSLR分別, 你仲會唔會買A7III/ R5之前啲機, 去做你升級啲機, 體驗差咗仲升嚟 ...
t19922006 發表於 2026-3-12 02:23


我哋答左無反同單反
用落我唔覺有咩太大分別

我都冇話依家D無反差過單反,你會唔會有閱讀理解問題
洗唔洗半按快門係取決於個對焦模式,我做用上同一設定下根本冇太大差別
叫佢放心轉無反

TOP