但願日後可以練出一套單燈套路

TOP

回復 19 #tolo2036

可能 C/N/S 一路執着於運動和記攝市場

via HKEPC Reader for Android

TOP

有幾多成日走去影蟲又肯使錢的人呢?

via HKEPC Reader for Android

TOP

仲有影微距昆蟲, 好多時因為要收細光圈, 一係用高ISO, 一係用閃光燈補光, 還有就係用LED燈
近半年玩緊手 ...
tolo2036 發表於 2024-4-4 09:40


影微距,用 LED 都 ok,其實用閃或 LED, 都係視乎情況去運用。

TOP

回復 tolo2036

可能 C/N/S 一路執着於運動和記攝市場

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2024-4-4 15:30

影微距一向都係 m43 比 FF 有利,景深較深
先天片幅大小的物理因素而矣

TOP

如非特定要求還是推崇片幅同解像,在被智能手機殘食中
較大片幅保有傅統上的視角景深比例以至所胃電影感來抗衡手機

TOP

如非特定要求還是推崇片幅同解像,在被智能手機殘食中
較大片幅保有傅統上的視角景深比例以至所胃電影感來 ...
manman1998 發表於 2024-4-6 00:04


會咁諗既人用手機影相就夠

TOP

會咁諗既人用手機影相就夠
spohr 發表於 2024-4-7 03:27


又係,相機就是相機

TOP

冇機械快門都好少樣嘢壞維修!

TOP

呢架"相機"個sensor夠晒"大"
https://www.youtube.com/watch?v=xsgH9uRJKyU


TOP