如果上官網reg倒你都冇得投訴啦, 就算有人用過
cmhd 發表於 2024-1-6 21:47

其實 水  既  最方便  新淨二手 變一手
行既   只要未REG 就 容易處理  如果唔係D 聖誕 和 周年禮品 點活用

TOP

本帖最後由 calvin83 於 2024-1-7 13:17 編輯

老實講,我咁多年去水貨都冇見過有人比二手貨我。當然,我來來去去都係去果兩間有人話係黑店的鋪頭買,個店員都認得我。  

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實驚咪去大舖買,有時唔爭好多。




via HKEPC Reader for Android

TOP

我去大舖買個價同細舗一樣   

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

去旺角四寶買過兩次相機,一行一水,四寶買係貪以前price.com有多半年保養。我肯定係試完相機鏡頭先開單,唔通間野變咗質??
其實呢,去邊度買都好,邊有比晒錢先準試機架……

via HKEPC Reader for Android

TOP

去旺角四寶買過兩次相機,一行一水,四寶買係貪以前price.com有多半年保養。我肯定係試完相機鏡頭先開單, ...
nicksir 發表於 2024-1-7 17:36

都係果句, 香港有邊間唔使比錢就可以試相機?

TOP

先比錢試機唔係問題,但係嗰度一黎到個盒爛, 到畀完錢插電池係冇電, 開唔到機
23年款相機唔會咁快自放電
用萬幾蚊都想買件完整嘅全新產品, 可能對你哋係小玩具
如果要喺官網,大舖買先有保證
甘真係證明嗰間舖有古怪了

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 DiuLee 於 2024-1-7 19:22 編輯
先比錢試機唔係問題,但係嗰度一黎到個盒爛, 到畀完錢插電池係冇電, 開唔到機
23年款相機唔會咁快自放電
...
peterbaby 發表於 2024-1-7 18:47

講跟機電,咁又唔係喎,我試過五部 amz x-t5,都係冇電㗎喎

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都剛買左部過萬既機身
初時都貪佢再平揀佢買
好在無買,睇翻人地講有假行貨問題,佢張單唔會受保

TOP

某間個盒有封貼的貴價牌子的當月生產的機跟舊電都係都係冇咩電的。。。應該係安全問題。

via HKEPC Reader for Android

TOP