GIS 當前離線
中級會員
如果上官網reg倒你都冇得投訴啦, 就算有人用過 cmhd 發表於 2024-1-6 21:47
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
DiuLee 當前在線
必思 當前離線
特級會員
nicksir 當前離線
去旺角四寶買過兩次相機,一行一水,四寶買係貪以前price.com有多半年保養。我肯定係試完相機鏡頭先開單, ... nicksir 發表於 2024-1-7 17:36
peterbaby 當前離線
先比錢試機唔係問題,但係嗰度一黎到個盒爛, 到畀完錢插電池係冇電, 開唔到機 23年款相機唔會咁快自放電 ... peterbaby 發表於 2024-1-7 18:47
lonesheep 當前離線