回覆 20# calvin83

Eye AF 真是幫助好大

TOP

回覆  ahshing


其實用A1...係技術不足.要用器材黎彌補呀.
wingkps2 發表於 2022-5-8 09:22


都唔一定,國外有位打雀大師Alex Phan都係用開a1打雀,最近見佢入左Z9+800pf,但係都冇放棄a1
另外啱啱睇左個台灣影劇照同sport既人對a1評價都幾得意,陰暗環境下吊打canon,但影sport有時反應太快俾其他野呃左

TOP

回覆 22# ahshing


其實睇字面.Z9都同級.但用左A1咁耐.真係搵唔到咩可以投訴.
   要投訴既都係個MON同埋ISO唔算話好好.

TOP