calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
TOP
louishkepc2 當前離線
進階會員
NPNT 當前離線
特級會員
回覆 NPNT 成色唔錯,幾錢? louishkepc2 發表於 2021-6-16 19:48
iwantip6 當前離線
中級會員
tolo2036 當前離線
以前既sigma除左50 1.4, apsc神鏡1750值得用下之外,舊鏡唔太出眾,但呢家就唔同,有點買sigma好過買原廠感覺, ... iwantip6 發表於 2021-6-17 15:37
mo9394 當前離線
不過呢種舊鏡拍片可能好有"味道" 似當年拍出黎既電影咁 louishkepc2 發表於 2021-6-10 23:45
以前Sigma,Vivitar,Tokina真係海軍鬥水兵,水鬥水 tolo2036 發表於 2021-6-17 15:46