回復 19 #NPNT

早期的望遠鏡就是用兩塊鏡片的

TOP

回復 20 #必思

靚相一百萬像素仲係靚相

TOP

回覆 19# NPNT


    成色唔錯,幾錢?

TOP

回覆  NPNT


    成色唔錯,幾錢?
louishkepc2 發表於 2021-6-16 19:48

唔值錢... 係運費貴
總數大約300 hkd

TOP

以前既sigma除左50 1.4, apsc神鏡1750值得用下之外,舊鏡唔太出眾,但呢家就唔同,有點買sigma好過買原廠感覺,真係好痴線

TOP

以前既sigma除左50 1.4, apsc神鏡1750值得用下之外,舊鏡唔太出眾,但呢家就唔同,有點買sigma好過買原廠感覺, ...
iwantip6 發表於 2021-6-17 15:37



    以前Sigma,Vivitar,Tokina真係海軍鬥水兵,水鬥水

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-6-17 15:56 編輯
以前既sigma除左50 1.4, apsc神鏡1750值得用下之外,舊鏡唔太出眾,但呢家就唔同,有點買sigma好過買原廠感覺, ...
iwantip6 發表於 2021-6-17 15:37


係ART 嗰D 先好野.  

以前舊野真係叫做三分一價錢買左個焦距, 部份場境質素有原廠七成, 但有D 環境用唔到咁. 一分錢一分貨.  講SHARP 唔SHARP 還可以, 成色嗰D 就真係麻麻.

TOP

不過呢種舊鏡拍片可能好有"味道" 似當年拍出黎既電影咁
louishkepc2 發表於 2021-6-10 23:45


近視同老花都齊

TOP

回覆 28# mo9394


    有近視冇老花

TOP

以前Sigma,Vivitar,Tokina真係海軍鬥水兵,水鬥水
tolo2036 發表於 2021-6-17 15:46


Vivitar 都有d好野,倒如135CF 好好玩

TOP