回覆 18# 梁炳


    所以有些囡囡話手機仲靚啲。

TOP

無限金錢就實係a6300/a6500正啲
有限budget就m50都夠做
側反mon,全操控touch screen, evf, digic 8 處理器
Kit細鋪賣緊$37xx
今次牙膏廠算比足料

TOP

無所謂中意就買。不過直接買DSLR好過,買鏡頭不用煩。現在又不是好過野值得影,影完又唔會晒出來﹐都是放網上,比你2000萬像素弓一張相,買HARD DISK BACKUP 都是一條數。

TOP

無限金錢就實係a6300/a6500正啲
有限budget就m50都夠做
側反mon,全操控touch screen, evf, digic 8 處理器
...
Cartesius 發表於 2018-12-19 10:57


有師兄講 a6300/a6500都已經係2年前貨仔. 係色調方面可能唔夠2018出既m50咁可口.
我諗我都係買m50好D. 不過仲想等下睇下有咩新機出

TOP

以前用開Sony nex 3N.  尋日手痕去左豐宅試M50...
正好多wor... 對焦, 色彩都好靚. 夜景影相又好好.

1)  ...
longleg 發表於 2018-12-17 07:02


m50 kit $#**) apsc無反真係好抵玩,加多支efm 22mm餅鏡,平時影下相放上網夠做
有師兄話操控一般但我覺得有touch screen搭夠,而且menu好過sony太多

顏色直出我個人收貨,最重要係有反mon,轉portrait mode俾囡囡自拍個個都話令

係舊電唔襟,去旅行一日中高用量可能要3-4電,而且機身冇得插usb充電
不過淘記買kingma電+usb充套裝就可解決

本來陪fd睇A6500 kit都改變主意買m50,佢係入門用家覺得m50夠用,同埋平一大截

最後自己都入左部,用黎去旅行或者影下snapshot夠哂輕便

TOP

其實話menu好過sony嘅人係咪每次開機都要較一大輪先識影相
講真我a6500 C1/AWB priority C2/Focus mode C3/Focus Mag MB/EyeAF
ISO/Comp/Drive mode後轉盤都較得晒
其他野扔晒落Fn 都唔知仲有乜要入menu較

色就個人喜好
a6500有白平衡優先係偏向A73代多過2代
當然鍾意奸狼紅卜卜嘅又講多無謂

又, 其實囡囡自拍用iphone一樣個個話靚
4000蚊都慳埋
仲拎少個叉機同電, 得左

TOP

回覆 13# s20012797

FFx1
APSCx1.5
m43x2

但點解z7高過850咁多

TOP

回覆  s20012797

FFx1
APSCx1.5
m43x2

但點解z7高過850咁多
nelsonlee130 發表於 2018-12-20 12:55


就因為連拍快兩張咁多Lo

TOP

無所謂中意就買。不過直接買DSLR好過,買鏡頭不用煩。現在又不是好過野值得影,影完又唔會晒出來﹐都是放網 ...
lv123 發表於 2018-12-19 11:07


    點解買dslr 買鏡頭就唔駛煩

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

TOP

有排都未揀到.

TOP