panda360 當前離線
進階會員
TOP
Cartesius 當前離線
lv123 當前離線
longleg 當前離線
無限金錢就實係a6300/a6500正啲 有限budget就m50都夠做 側反mon,全操控touch screen, evf, digic 8 處理器 ... Cartesius 發表於 2018-12-19 10:57
hayatok 當前離線
中級會員
以前用開Sony nex 3N. 尋日手痕去左豐宅試M50... 正好多wor... 對焦, 色彩都好靚. 夜景影相又好好. 1) ... longleg 發表於 2018-12-17 07:02
nelsonlee130 當前在線
s20012797 當前離線
回覆 s20012797 FFx1 APSCx1.5 m43x2 但點解z7高過850咁多 nelsonlee130 發表於 2018-12-20 12:55
bhkk00 當前離線
無所謂中意就買。不過直接買DSLR好過,買鏡頭不用煩。現在又不是好過野值得影,影完又唔會晒出來﹐都是放網 ... lv123 發表於 2018-12-19 11:07
wingkps2 當前離線