原帖由 Nutshell 於 2008-11-17 20:45 發表 
普遍黎講我覺得新鏡比舊鏡sharp
特別係d入門膠鏡, 高倍zoom鏡
asp lens全部用機啤出黎, 精確度高, 又有ED
比起以前好少可有唔sharp, 紫邊超勁既鏡
以前用過支AF 28-200, 不論變形, sharpness都可以用不堪入目去形容
初玩350D時都係咁... 比枝EF28-80ll 玩到投降;人家
究病canon果D有齊; 鬆 淡 爆白... 再用番更舊果枝EF35-70A
先即刻唔同哂
選鏡其實真係要做下功課 |