mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
而家肥花D機價重貴過豐澤 chungsm 發表於 2016-9-27 19:46
TOP
aichun 當前離線
長老會員
5D4 豐澤 平過肥花 但1DX2 肥花又平過豐澤 z888888 發表於 2016-9-27 19:53
不過我記得買sony a7s時...豐澤仲貴人成千蚊 z888888 發表於 2016-9-27 20:02
百記好老實 5D4 仲玩緊炒價... 佢個問價其實網頁版都有得睇,唔駛出去問 ... z888888 發表於 2016-9-27 20:25
前兩日有部5D3~父親的禮物放13400 俾人接走左。 via HKEPC Reader for Android mail4kawai 發表於 2016-9-27 20:52
唔係呀,上次我去問D750+死馬,佢個價最平呀,仲平過細鋪 via HKEPC Reader for Android ... mail4kawai 發表於 2016-9-27 20:53
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
都係果句,要做精明消費者,買嘢就要格價, 如果唔係好易做水魚 (錢唔志在就另計) ... aichun 發表於 2016-9-27 21:23
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
部機新買未用過,放呢個價合理既 aichun 發表於 2016-9-27 21:21
合理 我部有花無保連直倒 都係放到$13800 chungsm 發表於 2016-9-27 21:33