而家肥花D機價重貴過豐澤
chungsm 發表於 2016-9-27 19:46

唔係呀,上次我去問D750+死馬,佢個價最平呀,仲平過細鋪

via HKEPC Reader for Android

TOP

5D4 豐澤 平過肥花
但1DX2 肥花又平過豐澤
z888888 發表於 2016-9-27 19:53


我自己都有相熟舖頭買野,佢d野有平有貴,我都唔會全部跟佢買

TOP

不過我記得買sony a7s時...豐澤仲貴人成千蚊
z888888 發表於 2016-9-27 20:02


自從有左競爭條例,而家連鎖大舖個價冇之前咁相差太遠了

TOP

百記好老實
5D4 仲玩緊炒價...

佢個問價其實網頁版都有得睇,唔駛出去問
...
z888888 發表於 2016-9-27 20:25



貴官價$1500,都係比強國人買多

TOP

前兩日有部5D3~父親的禮物放13400 俾人接走左。

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-9-27 20:52


部機新買未用過,放呢個價合理既

TOP

唔係呀,上次我去問D750+死馬,佢個價最平呀,仲平過細鋪

via HKEPC Reader for Android ...
mail4kawai 發表於 2016-9-27 20:53


都係果句,要做精明消費者,買嘢就要格價, 如果唔係好易做水魚 (錢唔志在就另計)

TOP

都係果句,要做精明消費者,買嘢就要格價, 如果唔係好易做水魚 (錢唔志在就另計) ...
aichun 發表於 2016-9-27 21:23

做水魚冇問題, 想做水魚都冇錢果D 先有問題.  

TOP

百記好老實
5D4 仲玩緊炒價...

佢個問價其實網頁版都有得睇,唔駛出去問
...
z888888 發表於 2016-9-27 20:25


貴豐澤千幾

TOP

部機新買未用過,放呢個價合理既
aichun 發表於 2016-9-27 21:21


合理
我部有花無保連直倒 都係放到$13800

TOP

合理
我部有花無保連直倒 都係放到$13800
chungsm 發表於 2016-9-27 21:33


高喎!幾時既事?

TOP