28mm macro + 22mm f2 efm 係咪有啲重覆? 二簡一邊支好啲
imleo 發表於 2017-8-5 20:28 
兩支都算平價入咗, 無論便携, 光圈, 解像度, 22mm會好一點, 不過對焦會慢一點, 無is, 28mm macro其實我用過幾次, 未試真, 我祗當一般鏡用, macro相好少影, 內置燈玩味十足, 不算好光, 但apsc玩macro, f stop細過f/11又話有影響, 太近唔用<f/11景深又唔夠, 另一方面支鏡有is, 影展品, 攦設可以用慢速又唔錯
作為普通鏡用, 又想焦距分開d, ef 40mm f/2.8餅鏡是不錯選擇, 約$1200, 加埋adapter都不算太厚, 成像好過支28mm, 不過無is, 對焦同22mm餅一樣都較慢, 有其他師兄話兩支鏡用在m5/m6對焦不算慢 (我用在m3就幾慢
分享幾張28mm影的相, 少/無裁, 影raw, dpp to jpg
1.

2.

3.

4.

5.

6.
 |