成也cmos敗也cmos
Nikon無自己cmos
用得sony
sony一定係留最好比自己

Canon真係唔知佢想點
明明cm ...
rx78_nt-1 發表於 2019-2-22 13:29



"你RP賣點
輕巧細
但你得支35.8 macro係輕
我用你支支RF鏡都牛咁大支
仲要支支貴"
可能係咁,假如出D細光圈長短kit鏡的話,會即刻打死APS mirrorless系列,老實講,買得起嗰D RF top lens的話,都唔差幾千蚊個body囉


"你RP要我下下adp 用返EF"
短期冇辦法,啱啱起步係咁(點都好過Lumix連加adapter做過渡方案都冇),長遠梗係要行native lens(廠家都想,唔係點賺$),但比S出得遲係事實,S已經可以遠離adapter,或者N同C因為响DSLR嘅成功而太過留戀DSLR,而DSLR已經發展到盡頭咁滯,再冇新元素的話個sales就會下跌

TOP

成也cmos敗也cmos
Nikon無自己cmos
用得sony
sony一定係留最好比自己

Canon真係唔知佢想點
明明cm ...
rx78_nt-1 發表於 2019-2-22 13:29

我淨係望Canon會出部機用BSI Sensor、有ISO Invariance推5暗位都乾淨,不過睇怕機會好微。

TOP

成也cmos敗也cmos
Nikon無自己cmos
用得sony
sony一定係留最好比自己
rx78_nt-1 發表於 2019-2-22 01:29 PM


話又唔係咁講
你睇下Nikon D850
入面45.7MP sensor係唔輸7R2/7R3 42MP sensor的
Sony semiconductor角色上只係代工廠, imaging根本無say

有時無fab先係好事
fab制程提升係燒錢玩意
點解TSMC近年可以追貼Intel?
咪就係訂單夠多產量夠大回到本
蘋果, NV, AMD etc. 幾間巨頭無間斷科水
先可以堆錢落制程提升度
Shamesuck半間國企又有造自己CPU/RAM/sensor就更屈機
Canon...間fab更似絆腳石

TOP

回覆 262# harryytm

P記最新果兩部咪又fsi
一樣比頂級spec你
至於推唔推到5ev你可以測試下

Btw -5ev唔係一向得d8xx做到

TOP

本帖最後由 s20012797 於 2019-2-22 14:30 編輯
成也cmos敗也cmos
Nikon無自己cmos
用得sony
sony一定係留最好比自己

Canon真係唔知佢想點
明明cm ...
rx78_nt-1 發表於 2019/2/22 13:29

原來搵人代工等於自己冇出CMOS,真高明wwW

TOP

回覆 265# s20012797

咁都好多人個思想都仲係sony唔幫nikon做cmos
Nikon就死硬咁

TOP

原來搵人代工等於自己冇出CMOS,真就明wwW
s20012797 發表於 2019-2-22 14:13

Nikon強項係相機嘅機械、對焦系統同光學(鏡頭),雖然係有自家嘅影像處理器,但唔似Canon咁有自家研發同生產電子成像部份,Nikon畫質好過Canon只不過係受惠於由Sony買返嚟嘅BSI Sensor。

而Canon除咗有生產相機,仲有生產好多其他野,例如專業攝錄、印刷機、掃描器、投影機、CCTV甚至計數機,相機生產只係佢嘅其中一部份。

TOP

回覆  s20012797

咁都好多人個思想都仲係sony唔幫nikon做cmos
Nikon就死硬咁 ...
ten123456789 發表於 2019-2-22 14:34

我覺得就唔會啦,因為Nikon對於Sony嚟講無直接競爭,唔似Canon同Sony喺度爭專業攝錄個市場。

TOP

依部跌到$7k 就可以取代我EOS M1

TOP

回覆 268# harryytm

運動既直播就基本sony包哂既

但依家連電視劇啊 大show都好多直接用arri拍 真係無幾多佢地爭

TOP