成也cmos敗也cmos
Nikon無自己cmos
用得sony
sony一定係留最好比自己
Canon真係唔知佢想點
明明cm ...
rx78_nt-1 發表於 2019-2-22 13:29 
"你RP賣點
輕巧細
但你得支35.8 macro係輕
我用你支支RF鏡都牛咁大支
仲要支支貴"
可能係咁,假如出D細光圈長短kit鏡的話,會即刻打死APS mirrorless系列,老實講,買得起嗰D RF top lens的話,都唔差幾千蚊個body囉
"你RP要我下下adp 用返EF"
短期冇辦法,啱啱起步係咁(點都好過Lumix連加adapter做過渡方案都冇),長遠梗係要行native lens(廠家都想,唔係點賺$),但比S出得遲係事實,S已經可以遠離adapter,或者N同C因為响DSLR嘅成功而太過留戀DSLR,而DSLR已經發展到盡頭咁滯,再冇新元素的話個sales就會下跌 |