回覆 249# manman1998


    本來我份人 冇帶有色眼鏡睇人 .
不過你講既議題。完全俾我感覺到。c 記係冇敵。
我以前買機都第一時間諗 c 記。
自從佢不停翻炒。再買多部dc 仔後。覺得真係好唔掂 .
你覺得佢超好。我都係咁話 .
俾你講到佢對焦慢都係優點都係好。真係唔識講。

TOP

Sony 影像部門係賺錢ge.
calvin83 發表於 2016-9-19 00:02


但佢上2~3年咪話蝕,要裁員 萬人?

TOP

但佢上2~3年咪話蝕,要裁員 萬人?
manman1998 發表於 2016-9-19 00:16

其他部門, 手機果D.

TOP

回覆  manman1998


    本來我份人 冇帶有色眼鏡睇人 .
不過你講既議題。完全俾我感覺到。c 記係冇敵。
...
wingkps2 發表於 2016-9-19 00:05


你成日講空洞感覺... 語带相關咁扁低人家,“以片蓋全”
,咁有人 實拍去片/數句/業績 辯証... 咁分享咪由大家定奪囉

TOP

係啦,d fd都唔玩單反,懶到拎iphone話方便
z888888 發表於 2016-9-18 18:33


對畫質冇乜要求又真係方便既,影完可即時分享在社交平台或其它

TOP

但好似貴過m3加evf....
京 發表於 2016-9-18 19:08


如果香港官價同外國差不多的話,係貴好很多,

TOP

手機主要俾食DC果邊,對大sensor機影響較細。
calvin83 發表於 2016-9-18 18:30


我估係同相機市場達到飽和有關

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

根本就係,無反起步遲發展快,其實用緊幾年前既機都已經好好,冇咩必要買新機,或者追新機,單反你 ...
killuakam 發表於 2016-9-19 08:14



    奸狼無反進步咗好多,EOS-M3對焦快過EOS-M幾倍

TOP

回覆 254# manman1998

由頭到尾。我都冇講個d 數據囉 ..
只係講梗你本身對c 記既忠誠咋。
我踩既只係前排買既dc 仔。
大機基本我冇踩過。你自己搵下我d post 睇下 .

TOP