wingkps2 當前在線
進階會員
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
XexeX 當前離線
riceball2005 當前離線
中級會員
支70-200係外變焦? XexeX 發表於 2019-2-21 15:12
hkce 當前離線
s20012797 當前離線
回復 wingkps2 長鏡 一係轉接,一係貴。600/4果唔會咁快有,下一支係135/1.8。 calvin83 發表於 2019/2/21 15:09
吾貪大光圏有E枝@@ s20012797 發表於 2019-2-21 15:33
ten123456789 當前離線