wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
kachanhk 當前離線
想問吓大學用咩software轉R5 raw file? lightroom開r5 raw好似under expose同啲色好怪..... 係唔係一定要用 ... goshigoo 發表於 2021-10-26 15:21
BTW, 部R5好爽 快,順手 之前試sony機,總係覺得唔順手 operation慢, touch mon又冇用 手感差,啲button位 ... goshigoo 發表於 2021-10-26 15:27
咁其實依家買SONY 定CANON好? 我係小魚兒 發表於 2021-10-26 16:02
回覆 必思 轉盤我冇set 過。只set +/-變左係鏡身。rec鍵就set 左做連拍個d 機身前個個就set 左 ... wingkps2 發表於 2021-10-26 20:53
回覆 kachanhk 其實iso 我set auto 。但睇我套片,唔知佢做咩我轉個盤。個iso 會轉。 ... wingkps2 發表於 2021-10-26 21:17
jeremymak 當前離線
特級會員
必思 當前離線
回覆 kachanhk 我唔想個iso 會轉 .好影攪亂我 wingkps2 發表於 2021-10-26 21:57