本帖最後由 wingkps2 於 2021-10-26 20:57 編輯

回覆 197# 必思






    轉盤我冇set 過。只set +/-變左係鏡身。rec鍵就set 左做連拍個d 機身前個個就set 左做對焦點。

TOP

想問吓大學用咩software轉R5 raw file?
lightroom開r5 raw好似under expose同啲色好怪.....
係唔係一定要用 ...
goshigoo 發表於 2021-10-26 15:21

我用 PS 開 RAW,當然 default 未必會靚色
唔一定用 DPP

TOP

BTW, 部R5好爽
快,順手
之前試sony機,總係覺得唔順手
operation慢,  touch mon又冇用
手感差,啲button位 ...
goshigoo 發表於 2021-10-26 15:27


但我覺得正常距離用 RF85/F2 已算快,當然無 L 鏡用 USM 的高速

TOP

咁其實依家買SONY 定CANON好?
我係小魚兒 發表於 2021-10-26 16:02


如果要平玩就 Sony ,除非有一手 C記 EF鏡

TOP

本帖最後由 kachanhk 於 2021-10-26 21:14 編輯
回覆  必思






    轉盤我冇set 過。只set +/-變左係鏡身。rec鍵就set 左做連拍個d 機身前個個就set 左 ...
wingkps2 發表於 2021-10-26 20:53

我 set 3個輪做最基本的 ISO 光圈 快門
hot key 一個做 eye AF,一個對焦模式,一個連拍模,一個one shot/servo (AFS/AFC)

TOP

回覆 205# kachanhk


    其實iso 我set auto 。但睇我套片,唔知佢做咩我轉個盤。個iso 會轉。

TOP

回覆  kachanhk


    其實iso 我set auto 。但睇我套片,唔知佢做咩我轉個盤。個iso 會轉。 ...
wingkps2 發表於 2021-10-26 21:17

如果你個輪係set做快門,iso會轉應該係正常

TOP

回覆  kachanhk


    其實iso 我set auto 。但睇我套片,唔知佢做咩我轉個盤。個iso 會轉。 ...
wingkps2 發表於 2021-10-26 21:17



    阿sir拍小電影喎

TOP

回覆 207# kachanhk


    我唔想個iso 會轉 .好影攪亂我

TOP

回覆  kachanhk


    我唔想個iso 會轉 .好影攪亂我
wingkps2 發表於 2021-10-26 21:57



    你set auto ISO點會唔轉呀

TOP