A7iii 成 set 都偏哂色咁怪 ... 肥花測試都係認真度較弱
kachanhk 發表於 2019-2-19 20:33

你覺得係"測試"?

TOP

回覆  ~chimagun~

已經順便買埋, 支鏡除左嘈D 同對焦會伸出黎之外我搵唔到有咩缺點 ...
marcochl 發表於 2019-2-19 14:20

其實用落都唔係幾覺嘈,伸出黎又無影響到d乜,有微距都預左差唔多係咁樣,最緊要係輕便又唔貴的 35mm

TOP

本帖最後由 kachanhk 於 2019-2-19 20:48 編輯
你覺得係"測試"?
calvin83 發表於 2019-2-19 20:37

肥花話係ISO 感光測試 ... 其實叫"試拍"會較接近些

TOP

肥花話係ISO 感光測試 ... 其實叫"試拍"會較接近些
kachanhk 發表於 2019-2-19 20:46

叫"試拍"我覺得可以.

TOP

A7iii 成 set 都偏啞色咁怪? ... 不過肥花測試都係認真度較弱
kachanhk 發表於 2019-2-19 20:33


有同感, 也奇怪連現場相片都係較沈色, 可能用咗唔同的PICTURE PROFILE, 其實篇文有無寫是直出呢?

TOP

有同感, 也奇怪連現場相片都係較沈色, 可能用咗唔同的PICTURE PROFILE, 其實篇文有無寫是直出呢? ...
tolo2036 發表於 2019-2-19 20:57

"採用機身預設設定、相同焦段及光圈拍攝、多區自動測光、AWB、直出 JPEG 拍攝"
沒說 PICTURE STYLE / PROFILE 那方面

TOP

回覆 206# kachanhk

iso 測試睇唔到原相 exif ,唔知佢點掂

下面個幾張就睇到 exif ,無乜唔妥,囡囡面部細節a7 比較多,近乎驚嚇
AWB(0) 唔知代表乜?


最尾果張車仔顏色亦睇到C記風格,車仔藍變紫,灰色好易汎紅...
其實邊部機都好,自己鍾意就得,又好少會即場對比,九成經過前/後制,另外5%黑白
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  kachanhk

iso 測試睇唔到原相 exif ,唔知佢點掂  

下面個幾張就睇到 exif ,無乜唔妥,囡囡面 ...
NPNT 發表於 2019-2-19 22:32

師兄都說得對,各有風格,自己鍾意就 ok

TOP

回覆 207# NPNT
新款機Sony 機AWB有三種: AWB Std, AWB Ambient, AWB White.

TOP

鏡頭 IS

TOP