calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
A7iii 成 set 都偏哂色咁怪 ... 肥花測試都係認真度較弱 kachanhk 發表於 2019-2-19 20:33
TOP
kachanhk 當前離線
進階會員
回覆 ~chimagun~ 已經順便買埋, 支鏡除左嘈D 同對焦會伸出黎之外我搵唔到有咩缺點 ... marcochl 發表於 2019-2-19 14:20
你覺得係"測試"? calvin83 發表於 2019-2-19 20:37
肥花話係ISO 感光測試 ... 其實叫"試拍"會較接近些 kachanhk 發表於 2019-2-19 20:46
tolo2036 當前離線
A7iii 成 set 都偏啞色咁怪? ... 不過肥花測試都係認真度較弱 kachanhk 發表於 2019-2-19 20:33
有同感, 也奇怪連現場相片都係較沈色, 可能用咗唔同的PICTURE PROFILE, 其實篇文有無寫是直出呢? ... tolo2036 發表於 2019-2-19 20:57
NPNT 當前離線
特級會員
回覆 kachanhk iso 測試睇唔到原相 exif ,唔知佢點掂 下面個幾張就睇到 exif ,無乜唔妥,囡囡面 ... NPNT 發表於 2019-2-19 22:32
panda360 當前離線