必思 當前離線
特級會員
回覆 aichun 會走焦的 wingkps2 發表於 2021-10-26 17:15
TOP
aichun 當前離線
長老會員
無反唔會走焦 必思 發表於 2021-10-26 17:41
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
回覆 goshigoo 點解你同我調轉既感覺..... 35頭突突.... 對焦點冇追踪 開關係左邊. fn鍵小, +/- 要 ... wingkps2 發表於 2021-10-26 15:31
咁其實依家買SONY 定CANON好? 我係小魚兒 發表於 2021-10-26 16:02
揸住canon想换sony 换完又想入返canon 無限輪回 mail4kawai 發表於 2021-10-26 19:55
wingkps2 當前離線
進階會員
回覆 mail4kawai 我個輪會變is0 wingkps2 發表於 2021-10-26 20:17