vacuum.tube 當前離線
中級會員
TOP
rockie577 當前離線
進階會員
ckkong97 當前離線
間呎II 號
特級會員
而家香港action4賣緊幾錢到? 本身用緊action2,action4英國做緊特價189鎊,我都有少少心動,但唔知同acti ... ahshing 發表於 2025-6-27 20:46
回覆 Paul4340 收到,唔該晒師兄回覆。 我無潛水,不過部機我阿哥都會用,佢有玩潛水,所以會關注有無潛 ... vacuum.tube 發表於 2025-6-27 22:18
最近見acepro2 $27xx雙電買左, 其實幾多野玩 dji影相mode就無乜野玩, 不過嫌兩者感覺味精味太重, Gopro影 ... Paul4340 發表於 2025-6-27 21:19
Paul4340 當前離線
PC147 當前離線
action 4而家升番$21xx 囉... 特價係$15xx .... 好抵...所以買.... ckkong97 發表於 2025-6-27 23:32
kcthomlau 當前離線
AltezzaXP 當前離線