感覺好似有少少誤會, 所以講清楚少少, 我所講的放落袋唔係褲袋, 係手提袋/背囊依類大袋, 所以無乜必要為左放入袋而買卡片機
不過, 萬一將來真係改變想法, 可以唔要full frame, 咁應該都會揀gr3, rx100依類卡片機, X-E4, OM 1, Z 50, ZFC 睇過size同ZV-E1一樣, 甚至更大, 所以無乜選擇理由
但有個疑問, 點解係rx100m7, 而唔係zv-1m2呢? 後者更新, 仲有360度LCD, 點睇都係更好選擇...
至於action cam, 咪即係等於電話cam? 違背左最初取代電話cam的目的.
====================
目前剩低最後一個問題搵唔到解決方案
由於我會好隨便咁同其他物品一同塞入袋, 所以就算加filter都會好快括花, 好似我電話mon上面就有好多細微括㾗
所以有必要用保護蓋, 但每次影一兩張相, 就要開蓋, 放返蓋落袋, 影完又要搵返個蓋出黎, 關蓋, 做依一系列動作的話, 就達不到電話相機隨手影的順𣈱流程
唔知市面上有無類似咁樣翻蓋式的第三方保護蓋呢? 我找不到
 |