48mp quad bayer 縮番12mp !?

我用手機64mp 影景, 都係自己縮番16mp黎keep, 已經夠曬濕

TOP

Actually why not consider action cam?
e.g. GoPro , Inst360, DJI.

TOP

感覺好似有少少誤會, 所以講清楚少少, 我所講的放落袋唔係褲袋, 係手提袋/背囊依類大袋, 所以無乜必要為左放入袋而買卡片機

不過, 萬一將來真係改變想法, 可以唔要full frame, 咁應該都會揀gr3, rx100依類卡片機, X-E4, OM 1, Z 50, ZFC 睇過size同ZV-E1一樣, 甚至更大, 所以無乜選擇理由

但有個疑問, 點解係rx100m7, 而唔係zv-1m2呢? 後者更新, 仲有360度LCD, 點睇都係更好選擇...

至於action cam, 咪即係等於電話cam? 違背左最初取代電話cam的目的.

====================

目前剩低最後一個問題搵唔到解決方案
由於我會好隨便咁同其他物品一同塞入袋, 所以就算加filter都會好快括花, 好似我電話mon上面就有好多細微括㾗
所以有必要用保護蓋, 但每次影一兩張相, 就要開蓋, 放返蓋落袋, 影完又要搵返個蓋出黎, 關蓋, 做依一系列動作的話, 就達不到電話相機隨手影的順𣈱流程
唔知市面上有無類似咁樣翻蓋式的第三方保護蓋呢? 我找不到

TOP

TOP

又係等結果

TOP

粗用就攞部最雞既舊單反,配個定焦手動鏡,用超焦距去影相,即好似高階傻瓜機咁。

好處:廢物利用,萬一真係有人偷/壓爛左都唔心痛,另外一開機可以即影,唔需要等鏡頭伸出黎,用電量低,輕身,我個部2005 年產既apsc都係600g 左右,成像唔會太差。

壞處:未必算重但叫有d大部。

TOP

如果細部高質,個人對 富士 GFX50R 二代 (如果會出的話) 有些少興趣

via HKEPC Reader for Android

TOP

但有個疑問, 點解係rx100m7, 而唔係zv-1m2呢? 後者更新, 仲有360度LCD, 點睇都係更好選擇...
3ldk 發表於 2024-4-12 10:53


有没有考慮焦段的問題?

RX100 M7 > 24-200mm (F2.8-4.5)

zv-1 m2 > 18-50 mm (F1.8 - F4.0)

實用性上RX100 M7會好很多, 除非你只影近野

TOP

感覺好似有少少誤會, 所以講清楚少少, 我所講的放落袋唔係褲袋, 係手提袋/背囊依類大袋, 所以無乜必要為左 ...
3ldk 發表於 2024-4-12 10:53



    粗用嘅機鏡我通常鏡頭蓋都冇,最多得個遮光罩
機鏡我以前用背心袋裝,宜家環保用環保布袋

TOP

唔換鏡但走去買換鏡機,係多餘的
學上面話齋變焦買rx100m7,定焦買gr3(gr3x係40mm,唔太好用)

TOP