本帖最後由 calvin83 於 2023-2-3 21:53 編輯
即係火牛喎,點會無?
vacuum.tube 發表於 2023-2-3 21:51

你對,我睇錯左

舊款我買過係用內置牛。

TOP

本帖最後由 vacuum.tube 於 2023-2-4 07:19 編輯
你對,我睇錯左

舊款我買過係用內置牛。
calvin83 發表於 2023-2-3 21:52

原來舊款用內置牛,咁就合理了。
我記得跟機隻牛印住12V, 3A, 但輕飄飄,又細細隻,點睇都唔合格,所以另外買隻12V,4A比佢用。

TOP


呢隻係咪數控?即係電子錶?

TOP

回覆 12# vacuum.tube


火牛買邊隻好?

TOP

回復 13 #should

沒寫就唔係。。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 hon829 於 2023-2-4 01:50 編輯
呢隻係咪數控?即係電子錶?
should 發表於 2023-2-4 01:10



一睇就知唔係

數控面板在殼右上方, 有按鍵的




TOP

回覆  vacuum.tube


火牛買邊隻好?
should 發表於 2023-2-4 01:14

我响深水埗華輝買的MeanWell牛,淘寶都有,平好多,但假貨亦多,所以我費事為慳錢去淘,當然香港買就預咗貴啲。

TOP

我都係香港買.真係貴小小.ED野唔太想淘,不過都只係買過兩個咁大把.

TOP

我都係香港買.真係貴小小.ED野唔太想淘,不過都只係買過兩個咁大把.
wingkps2 發表於 2023-2-4 09:12


我都係! 長插電既野冇信心買淘野!

TOP

回覆 12# vacuum.tube


    有冇圖睇下,俾隻12V5A佢受唔受到?

TOP