calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
即係火牛喎,點會無? vacuum.tube 發表於 2023-2-3 21:51
TOP
vacuum.tube 當前離線
中級會員
你對,我睇錯左 舊款我買過係用內置牛。 calvin83 發表於 2023-2-3 21:52
should 當前離線
hon829 當前離線
進階會員
呢隻係咪數控?即係電子錶? should 發表於 2023-2-4 01:10
回覆 vacuum.tube 火牛買邊隻好? should 發表於 2023-2-4 01:14
wingkps2 當前在線
allm88 當前離線
我都係香港買.真係貴小小.ED野唔太想淘,不過都只係買過兩個咁大把. wingkps2 發表於 2023-2-4 09:12