回覆 5# s20012797

睇個勢 C/N 無反都是要用新鏡

TOP

回覆 8# 我係小魚兒


    人地都預你拎黎搵食 唔輕得去邊

TOP

本帖最後由 KinChungE 於 2018-8-16 11:29 編輯
回覆  我係小魚兒


    人地都預你拎黎搵食 唔輕得去邊
ten123456789 發表於 2018-8-16 11:24


幾時先有pocketable FF mirrorless
最好鏡頭唔係扣住機身外殼, 而係插埋入機裏面
咁就做到pancake鏡唔使突出黎

TOP

回覆  s20012797

睇個勢 C/N 無反都是要用新鏡
usei 發表於 2018-8-16 11:10


睇個勢 C/N 無反都是要用adaptor

TOP

睇黎想要輕D 既FF都只能夠入A7, 但依家驚入左D 改過機既
同埋得一兩支細鏡. ...
Frings 發表於 2018-8-16 11:07



    入A7 III 仲算係平+細啦...

Canon無反都未必細部
aichun 發表於 2018-8-16 10:16



    唔係掛....

回覆  我係小魚兒


    人地都預你拎黎搵食 唔輕得去邊
ten123456789 發表於 2018-8-16 11:24



    就係搵食先唔想拿咁重...樣樣都咁重用返單反算啦....
唉...

TOP

回覆 13# KinChungE

買部RX1算啦
或者你睇下P記GH6用既OPF CMOS會唔會下放落LX系列
理論上像素同低光有改善
Dynamic Range輾壓傳統CMOS

TOP

回覆 15# 我係小魚兒

個Grip手感太差 長期拎住其實真係頂唔順
A7S2加24-70GM拍野拎半個鐘就想死

TOP

回覆  KinChungE

買部RX1算啦
或者你睇下P記GH6用既OPF CMOS會唔會下放落LX系列
理論上像素同低光 ...
ten123456789 發表於 2018-8-16 11:33


RX1冇得換鏡
我估最多LX100 II用翻GH5/G9 sensor
但係20MP crop完得翻15MP

TOP

回覆 18# KinChungE

定焦一枝影下咪夠
要下年部LX系列先比較有睇頭
依家都仲係舊CMOS

TOP

回覆  KinChungE

定焦一枝影下咪夠
要下年部LX系列先比較有睇頭
依家都仲係舊CMOS ...
ten123456789 發表於 2018-8-16 11:46


我唔係想要黎做backup機, 而係做主力嘛

TOP