usei 當前離線
特級會員
TOP
ten123456789 當前離線
進階會員
KinChungE 當前離線
長老會員
回覆 我係小魚兒 人地都預你拎黎搵食 唔輕得去邊 ten123456789 發表於 2018-8-16 11:24
回覆 s20012797 睇個勢 C/N 無反都是要用新鏡 usei 發表於 2018-8-16 11:10
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
睇黎想要輕D 既FF都只能夠入A7, 但依家驚入左D 改過機既 同埋得一兩支細鏡. ... Frings 發表於 2018-8-16 11:07
Canon無反都未必細部 aichun 發表於 2018-8-16 10:16
回覆 KinChungE 買部RX1算啦 或者你睇下P記GH6用既OPF CMOS會唔會下放落LX系列 理論上像素同低光 ... ten123456789 發表於 2018-8-16 11:33
回覆 KinChungE 定焦一枝影下咪夠 要下年部LX系列先比較有睇頭 依家都仲係舊CMOS ... ten123456789 發表於 2018-8-16 11:46