我由Tamron A005 換左哩支
哩支比上代 ef 70-300 好得多
我感到這支終於好過Tamron
對焦快 防震未必好過
但 ...
rx78_nt-1 發表於 2018-3-18 17:14 
我前星期拎 6D 加小小白 IS 去影木棉及雀,因為覺得 200mm 唔夠遠,所以上星期特登拎 APS-C 機 80D,再加呢支鏡出去再影 ( 見一樓 1# ),發覺遠端成像比一代改善左好多,出黎既相唔放大聞相,感覺都好利及色彩都 OK 濃,確係唔錯!
我想賣左呢支小小黑二代,再入支二手肥白,但又唔想換鏡換得太快,加上又覺得重疊左小小白 70-200mm 範圍,不如用番小小黑算,反正範圍都有重疉,但支鏡平個心覺得冇咁矛盾! 而且輕便及對焦快,呢樣野都係我留番低之一。  |