台灣 Mobile01 都唔少人蓋大樓,但係香港好似好少!? 而且香港唔知點解,好快有好多二手放售??? ...
smartlam 發表於 2018-3-15 23:32



    貪新忘舊呀嘛

TOP

回覆 8# 必思

小小白IS 係一支好鏡

TOP

胖白用家路過入來支持

利申:等緊456出is 版

TOP

我由Tamron A005 換左哩支
哩支比上代 ef 70-300 好得多
我感到這支終於好過Tamron
對焦快 防震未必好過
但輕左 對焦好 顏色都不錯
特別我用6D及 M1
在M1之下對焦還可以

TOP

回覆 1# smartlam
依支鏡我用緊是不錯的。但它有缺陷在findviewer𥚃。當你zoom時會見到有不明顯的㘣形影。但不影響成像。上过cs問。佢地試完才知。還有易入麈。不过三千頭依個價真是叫抵用。

TOP

我由Tamron A005 換左哩支
哩支比上代 ef 70-300 好得多
我感到這支終於好過Tamron
對焦快 防震未必好過
但 ...
rx78_nt-1 發表於 2018-3-18 17:14


我前星期拎 6D 加小小白 IS 去影木棉及雀,因為覺得 200mm 唔夠遠,所以上星期特登拎 APS-C 機 80D,再加呢支鏡出去再影 ( 見一樓 1# ),發覺遠端成像比一代改善左好多,出黎既相唔放大聞相,感覺都好利及色彩都 OK 濃,確係唔錯!

我想賣左呢支小小黑二代,再入支二手肥白,但又唔想換鏡換得太快,加上又覺得重疊左小小白 70-200mm 範圍,不如用番小小黑算,反正範圍都有重疉,但支鏡平個心覺得冇咁矛盾! 而且輕便及對焦快,呢樣野都係我留番低之一。

TOP

我由Tamron A005 換左哩支
哩支比上代 ef 70-300 好得多
我感到這支終於好過Tamron
對焦快 防震未必好過
但 ...
rx78_nt-1 發表於 2018-3-18 17:14


我前星期拎 6D 加小小白 IS 去影木棉及雀,因為覺得 200mm 唔夠遠,所以上星期特登拎 APS-C 機 80D,再加呢支鏡出去再影 ( 見一樓 1# ),發覺遠端成像比一代改善左好多,出黎既相唔放大聞相,感覺都好利及色彩都 OK 濃,確係唔錯!

我想賣左呢支小小黑二代,再入支二手肥白,但又唔想換鏡換得太快,加上又覺得重疊左小小白 70-200mm 範圍,不如用番小小黑算,反正範圍都有重疉,但支鏡平個心覺得冇咁矛盾! 而且輕便及對焦快,呢樣野都係我留番低之一。

多謝師兄提供有用資料
另如果有作品,希望幫手蓋大樓,大2兵1享一下,THX~

TOP

想問一問樓主, 點解你會揀呢支而唔揀55-250 IS STM?
呢支貴好多, 但係上網睇畫質好似唔比55-250好

TOP

想問一問樓主, 點解你會揀呢支而唔揀55-250 IS STM?
呢支貴好多, 但係上網睇畫質好似唔比55-250好 ...
KinChungE 發表於 2018-3-19 15:51



    佢有用6D,55250係EFS,唔改鏡用唔到

TOP

佢有用6D,55250係EFS,唔改鏡用唔到
必思 發表於 2018-3-19 15:57


原來係咁
我都奇怪點解80D配呢支鏡

TOP