ahshing 當前離線
進階會員
TOP
eddychoy04 當前離線
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
1.5 幻不如買 EM1 MK II + 100~300 (二手) 好過。 我唔信佢性能好過 EM1 MK iI。 eddychoy04 發表於 2017-10-14 01:09
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
1.5 幻不如買 EM1 MK II + 100~300 (二手) 好過。 我唔信佢性能好過 EM1 MK II。 eddychoy04 發表於 2017-10-14 01:09
killuakam 當前離線
Banned
ayacalip 當前離線
回覆 ayacalip 賣支鏡同追焦,平一半先有興趣, 拍相快除非成日影生態或運動, 唔係無咩用 ... mokngaihong 發表於 2017-10-14 00:38
依部定價真係好貴>< 感覺GH5 值D 我係小魚兒 發表於 2017-10-13 23:24
Apple vs Orange. calvin83 發表於 2017-10-14 01:36
但係性能再好都唔夠佢黎,24~600mm 已經無敵。 講質素同性能佢唔會係最top, 但係鏡頭就一定最屈。 ... killuakam 發表於 2017-10-14 01:37