都係熄左af 手動較準無限遠,快門夠快通常都可以.
NPNT 發表於 2017-8-7 09:45


已經一早教去手動對焦約十呎

TOP

快門係唔夠快的,假設行80km/h,1/3200s已經郁咗6.94mm
必思 發表於 2017-8-7 09:26


可能真係影唔到

TOP

快門係唔夠快的,假設行80km/h,1/3200s已經郁咗6.94mm
必思 發表於 2017-8-7 09:26

防震頂唔順?

TOP

都係熄左af 手動較準無限遠,快門夠快通常都可以.
NPNT 發表於 2017-8-7 09:45

應該唔關對焦事,係快門速度唔夠快。
EOS M有冇高速電子快門? 不過又可以出現變形

TOP

防震頂唔順?
calvin83 發表於 2017-8-7 16:43

係成個景都郁緊,防震幫唔到手喎

TOP

防震頂唔順?
calvin83 發表於 2017-8-7 16:43



佢唔係震,係水平移位已經係咁多,防震未必測到

TOP

Ching已經影得好好! 1/3200s快門肯定夠快啦! 唔清應該係車窗塊玻璃問題,如唔乾淨,反光等等。 ...
ichigo1000 發表於 2017-8-7 09:08


1. 就係覺得ok, 想下次可以影好d才上來問技術
2. 可能祗得前面塊擋風玻璃至好清

去緊諾曼第大橋(前方)大塞車

TOP

1. 就係覺得ok, 想下次可以影好d才上來問技術
2. 可能祗得前面塊擋風玻璃至好清

去緊諾曼第大橋(前方)大 ...
tolo2036 發表於 2017-8-7 16:47



    向前郁一般都好少有問題,因為景深搭夠(幾mm好少事,你又唔係影好近既野)

TOP

防震頂唔順?
calvin83 發表於 2017-8-7 16:43


11mm, 4級防震, 應該唔易手震, 而且影時車都好定

TOP

其實你哋係咪上車就瞓覺, 好似無師兄遇上這個問題

TOP