回覆 10# calvin83


   即係跟住規舉行.

TOP

回覆  calvin83


   即係跟住規舉行.
wingkps2 發表於 2017-2-6 16:32


   
我就唔理咁多,自己喜歡就得。

via HKEPC Ionic Reader v1.5.1 - Android

TOP

回覆  calvin83


   即係跟住規舉行.
wingkps2 發表於 2017-2-6 16:32



    就算跟住影都未必靚,有形無神

TOP

回覆 4# chiman127

呢張符合左兩個要點

TOP

回覆  chiman127

呢張符合左兩個要點
NPNT 發表於 2017-2-6 22:21


   
咁即係正拍。

via HKEPC Ionic Reader v1.5.1 - Android

TOP


學到少少野

TOP

我覺得佢講德味果張最傳神

TOP

我覺得佢講德味果張最傳神
NPNT 發表於 2017-2-6 23:37

賣果子有德味?

TOP

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-2-7 09:54 編輯

執相重要D...
http://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=18469 冇都可以變有...

突然覺得構圖影相都唔夠PS勁...

TOP

回覆 18# calvin83
咁上下我見過好多次,另外投注站都德味濃郁

TOP