yes,有d不明微粒
chungsm 發表於 2016-10-4 13:02


完全冇粒粒播
用左廿年有多
當時買來抹氣槍 .

TOP

yes,有d不明微粒
chungsm 發表於 2016-10-4 13:02



    陣間飛左落SENSOR 度...  影影下女....影唔到相就...

TOP

回覆 6# 必思
你有戴眼鏡咩...

TOP

完全冇粒粒播
用左廿年有多
當時買來抹氣槍 .
naomi 發表於 2016-10-4 13:10


可能我個隻唔係馴鹿掛

TOP

http://www.dchome.net/forum.php?mod=viewthread&tid=419482

FWD:
我會先用 air bump 吹一吹, 再剪一忽"鹿"皮布去抹, 布用完一兩次就掉....
不過有時D"鹿"皮布會甩小小毛, 之後要用 air bump 吹番走去

TOP

眼鏡抹會花多數砂粒

用水沖下再抹會好d

TOP

回覆  必思
你有戴眼鏡咩...
wingkps2 發表於 2016-10-4 13:12


唔可以配眼鏡架咩?

TOP

回覆 17# 必思


    冇需要我就唔配囉.

TOP

回覆  必思


    冇需要我就唔配囉.
wingkps2 發表於 2016-10-4 14:27



    戴眼鏡文青一點

TOP

本帖最後由 fredayeung 於 2016-10-4 15:54 編輯
我用 思高
chungsm 發表於 2016-10-4 12:32


我見商務印書局有買3M布 -lens cleaning cloth, $37, 你係未用梗呢隻 ?
仲有隻見到中南書局買3M布 -拭亮擦拭布, $29.50, 唔駛 30蚊

TOP