y2kming 當前離線
Banned
TOP
alexngai 當前離線
進階會員
sezietheday 當前離線
初級會員
wgpoon 當前離線
我覺得Nikon個P3xx系列一向都好抵玩。 不過我都係依家先知Nikon save相慢,以後要留意多D。 ... alexngai 發表於 2013-9-17 09:03
好奇一問, 小弟用開P310 有次夜晚用M MODE 影相才發現, 個曝光時間最多得 8秒 ISO 100, 4秒 ISO 200 ... ... sezietheday 發表於 2013-9-17 12:25