提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

長ZOOM 既話, SX230 最好啦
lolognlo 發表於 2011-8-12 21:15


我都有睇呢個 review, 但本人會選 hx9v, 因為佢拍片最好, 而睇 d youtube 片, 見到 sx230 拍片時, 唔係 focus 得咁好, 幾 out focus 吓 (拍 concert 嗰 d 片, low light 環境)
好唔鍾意佢, 係唔係都彈個 flash 出黎, 不過 sx230 佢 overall 幾平均, 色係最準, 如果一般用, 我估呢隻都唔錯

TOP

好想知, 有冇人當呢 d 係普通 dc?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

好想知, 有冇人當呢 d 係普通 dc?
hellfire 發表於 2011-8-13 01:14



我當高階DC

TOP

樓主會唔會, 考慮呢類 "高階" dc? 如果會, 會有更多選擇
呢類可以去到 8xx mm zoom, 我估可以影到, 對面海嘅小妹妹, 食緊咩味嘅雪糕

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔係BOR, 求其YOUTUBE 抽條片睇

都唔見有問題.
lolognlo 發表於 2011-8-13 12:38


响 youtube search "sx230 concert" vs "hx9v concert" d 片, 拍 concert 係 low light, 日光日白如果都有問題, 就死啦
外國睇 concert 可能好 d 我唔知啦, 响香港睇 concert, 只可帶細 dc 拍, 單反收硬機, 除非山頂區 or 俾周圍 300 人圍住, 你企响中間, 個食蕉行唔到過黎, 帶 dv 就 100% 個食蕉同你死過

TOP